Nou, bedje andersom opgemaakt en jawel hoor... ze draait weer zodat ze met dr hoofd op de dekens ligt.... Denk toch aan zo;n dun peuterkussentje aanschaffen.
Hahaha, prachtig nou dan weet je dat Ik vond gisteren onze baby van nog geen 6 maanden achterstevoren in dr bedje! Weer 1
Ik geloof wel dat er iets is met de warmtestuwing met zon hoofdkussen. Weet t niet precies meer. Maar heb je een wiegdekentje? Oh of een handdoekje opgevouwen bijvoorbeeld??? Stuur je met alle liefde wat mini kussensloopjes op hoor, dat past denk ik heel goed met die wiegdekentjes. Ze liggen hier maar in de kast en mijn buikslapers hebben echt nog lang geen kussen nodig(zelfs de oudste gooit zijn kussen regelmatig op zn nachtkasje, hij is 9..) dus heb er geen baat bij. Denk dat zoiets wat beter reguleert dan een echt kussentje.
Mn kinderen hebben nooit in een wiegje gelegen, dus heb geen echte wiegendekentjes, welk een klein fleece achtig dekentje die ik in de wandelwagen gebruikte, maar zou dat ook niet heel heet worden? En een opgevouwen handdoekje in een sloop zal dat wel ademen? Anders zou ik graag gebruik willen maken van je aanbod!
Pb je adres maar even ga ik even in de kast graven! Ik zou er zon klein handdoekje indoen(ik heb altijd kleintjes om mijn haar mee te drogen, die kan ik precies om mijn hoofd slaan. Klinkt een beetje raar maar misschien snap je t formaat wat ik bedoel dan?). Fleece zou ik idd zeker niet doen, maar anders zo'n badcape gebruiken die je veel gebruikt als ze mini zijn? Heb er een paar van die kruidvat die zijn ook lekker dun en kan je goed door ademen. Zoiets? Dan wordt het in ieder geval niet te warm en kan ze er goed door ademen.
Je hebt PB! Van die kleine handdoekjes heb ik nog wel liggen inderdaad. Denk dat het qua dikte wel overeenkomt met een deken waar ze nu op ligt, maar dan een stuk minder warm! En wrs beter ademend?