wanneer op hakken lopen na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door tjoebie, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjoebie

tjoebie Actief lid

1 jan 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

ben 1,5 week geleden bevallen en loop weer aardig, ik vroeg me af wanneer je weer op hoge hakken kan lopen?

Nog een vraagje, ik loop elke dag zo een driekwartier buiten en heb dan als ik thuis kom van onder, schaamstreek een drukkend gevoel, is dit erg en herkent iemand dit?

Groetjes

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Dat van die hoge hakken weet ik niet.
    En dat drukkende gevoel, dat is volgens mij je bekkenbodemspieren. Ik denk dat je juist dan even wat rustiger aan moet doen. Als ik dat drukkende gevoel had dan ging ik het maar eens wat rustiger aan doen, in mijn geval betekende dat dan bijv. minder lang staan/lopen en even wat meer zitten/liggen.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja dat drukkende gevoel had ik ook!!! naar he? alsof je een baksteen binnen moet houden :D

En ehhh hakken... nou ik heb er nog steeds moeite mee... ik loop nog steeds als een verkrachtte pinguïn :D:D:D:D

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb afgelopen zondag al weer een keer op hakken gelopen, ging prima ;)
    alleen dat gevoel, ja dat heb ik ook nog wel.. ben ook wel benieuwd wanneer het daar allemaal wat minder beurs gaat aanvoelen (gelukkig voel ik het niet meer de hele dag, maar alleen bij bepaalde houdingen!)

5. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik had dat gevoel ook, maar ik ben iemand die niet echt rust neemt ;)
    Ik heb het nu nog wel als ik ongesteld ben, daarna niet meer.
    Ik denk dat het bij jouw over een poosje steeds beter gaat.

En hakken, daar kan ik sowieso niet goed op lopen. Naar de kerk wel en daar ging ik met 3 weken weer heen, volgens mij had ik ze toen wel aan maar geen flauw idee!

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik draag alweer hakken, alleen de eerste keer naar buiten heb ik platte schoenen gedragen :)

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb dat gevoel nu nog steeds...heb er toevallig net een topic overgeplaatst, want ik heb ook het idee dat ik urine verlies overdag ;)

Wat betreft het hakken lopen: ik heb alleen maar schoenen met hakken :)

8. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Ik heb ook allees schoenen met hakken. Ik had ze dus aan net na de bavalling, toen ik naar huis mocht

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

Dat moet een zeer bijzonder gezicht zijn :p

Ontopic:// sorry kan er nog niet over mee praten!

10. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dat per persoon verschilt.

Ik kan er helaas nog steeds niet op lopen (wat vrij lastig is als 90% van je schoenen een hak heeft) omdat mijn bekken dat blijkbaar nog niet zo leuk vindt.
    Maar voor een ander kan het veel eerder alweer.

Kwestie van uitproberen lijkt me!

11. tjoebie

tjoebie Actief lid

1 jan 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Thanks voor de reacties, is echt een rot gevoel of alles er uit komt zetten beneden haha.

IK ga vanmiddag lekker mijn hakken aan doen, vindt fijn om te horen dat jullie ook vrij snel weer begonnen, voor hetzelfde geld mag het niet ofzo+P

12. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Waarom het pijn doet, komt omdat je op hakken loopt, doordat je op hakken loopt span je je bekkenbodemspieren aan en dat doet dan pijn...

Jayson is nu bijna 5 1/2 maand maar nog heb ik zo nu en dan wel eens wat steken, bij me schaambeen/ tussen me benen, maar dat gaat volgens mij ook over, 9 maanden op 9 maanden af zeggen ze he :)

13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Uhh ik heb er nooit bij nagedacht :S En ik liep bij beide kinderen meteen weer op mn hakken en heb nooit pijn gehad.
    Met Kenji liep ik de volgende dag weer boodschappen te doen.. jawel... op hakken :p
    Denk dus dat het per persoon heel verschillend is, ik heb makkelijke en vooral snelle bevallingen gehad.. dat zal wel schelen denk.

Maar het 'mag' dus volgens mij gewoon als het kan toch?!

14. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    lijkt mij ook hoor.

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik ben op hakken het ziekenhuis uitgegaan, mag dat niet misschien?! :(

Ik loop praktisch nooit op platte schoenen, dusja..:)

Deel Deze Pagina