Eind januari ben ik bevallen en na het lange vloeien en bijna aansluitend een menstruatie dacht ik alles gehad te hebben, alleen....ik heb het idee dat ik urine verlies de hele dag door Ik doe 's morgens al een inlegkruisje in, omdat anders mijn ondergoed nat is en zelfs het kruis van mijn broek. Het ziet er niet uit als afscheiding en ruikt ook niet zo (lekker onderwerp ) Sinds de bevalling heb ik ook nog steeds last met het lopen van lange stukken, dus misschien een blaasverzakking? Of loop ik nu te hard van stapel? Herkent iemand dit en/of weet iemand hoe er wordt onderzocht of het inderdaad urine is en geen afscheiding?
Ben je je bekkenbodemspieren wel weer gelijk gaan trainen na de bevalling? Zou in ieder geval even contact opnemen met je HA..
Ik heb het ook een beetje. Niet "zo erg" als jij omschrijft maar ik merkte een paar weken terug dat ik tijdens het hardlopen/ sporten regelmatig wat urine verlies en dat terwijl ik van te voren altijd eerst naar het toilet ga. Sindsdien probeer ik er ook echt op te letten dat ik dagelijks mijn bekkenbodemspieren train. Doe dit sowieso tijdens het plassen en probeer het tijdens iedere voeding te doen, als ik er aan denk. Ik merk nu langzaamaan verandering op.