bij mij alleen gepraat meer niet maar als je klachten hebt kun je ze kwijt. geen eens mijn bloeddruk werd gemeten werd me wel verteld dat het niet slim zou zijn binnen jaar zwanger te raken ivbm buikwond
bij mij hebben ze gevraagt hoe ik terugkeek op de bevalling, en hoe het ging met de baby, verder een standaard verhaal over anticonceptie, en toen werd er nog gezegt dat wanneer ik weer zwanger was ik me moest melden bij de gyneacoloog, toen was het tot ziens!!!!!!
stelt inderdaad geen hol voor. hoe gaat het met je buikwond: goed Heb je al over anti-conceptie nagedacht ja mirena. Goed idee hier is een recept. En mocht je ooit een derde willen dat wordt het sowieso een geplande ks want je litteken van de eerst ks is erg dun.
bedankt voor de antwoorden ik moet mijn controle nog krijgen en omdat mijn dokter de prikpil weigert te geven wilde ik dit vragen aan de gyn...
Ik slik de pil al, verloskundige zei dat je 3 weken na de bevalling met anticonceptie kan beginnen. Mijn bevalling was vreselijk met uiteindelijk een spoedkeizersnee dus ik hoop dat ze genoeg tijd inplannen want ik ben wel even bezig wil een hoop ophelderingen....(na mijn idee zijn er fouten gemaakt) daarnaast zijn ze nadat mijn dochtertje geboren was nog een uur met mij bezig geweest omdat alles verschoven was in mijn buik.