Zenuwpijn na ruggenprik?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jopa1000, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Het onderwerp zegt het al, na mijn keizersnede en meerdere ruggenprikken ben ik chronisch ziek geworden. Heel veel last van zenuwpijn (gehele dag) en ben nu onder behandeling bij een pijnpoli in het UMC st Radboud in Nijmegen. Neuropatische pijn, zoals het ook wel heet proberen ze nu te onderdrukken met zware medicijnen met veel bijwerkingen.

Na de uitwerking van de ruggenprik voelde ik direct een vreemde pijn (tintelende en trekkende pijn) rond mijn anus / laag in mijn rug. Zolang ik beweeg is er weinig aan de hand maar zodra ik ga zitten /liggen verga ik echt van de pijn.

Nu is mijn vraag, zijn er meerdere mensen die mijn klachten herkennen en hetzelfde hebben / hebben gehad?

Vanwege onze zwangerschapswens ben ik nu aan het afbouwen met de medicatie maar de pijn komt weer helemaal terug.

Graag zou ik in kontakt willen komen met mensen die dit herkennen?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Zelf heb ik geen ruggeprik gehad. Maar ik herken wel de tintelingen rond je anus en pijnklachten. Bij mij stond mijn stuitje scheef, was door de bevalling gekomen. Nadat deze is rechtgezet, verdwenen de klachten. Heb je daar al naar laten kijken. Ik ben bij een manueel therapeut geweest. Hopelijk heb je hier iets aan!

3. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi Machteld, ik ben niet bij een manueel therapeut geweest maar wel naar een ostheopaat. Niet specifiek naar mijn stuitje laten kijken. Ga het een keer laten controleren.

Dank je wel voor je reactie,

Deel Deze Pagina