Vakantie eind september

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Pluis79, Jan 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluis79

Pluis79 Actief lid

Dec 23, 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Wij hebben dit jaar pas eind september vakantie. We zijn met zijn vieren man ik, kind van 2 en baby van ongeveer een half jaar oud. We zouden t fijn vinden als we iig wat zon zouden hebben ;) ben al wel wat aan het googlen maar kom nog niet verder dan de canarische eilanden...iemand nog tips?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,506
    14,007
    113
    Female
    Spanje, Portugal, zuid Italië, Griekenland of Malta?

3. Pluis79

Pluis79 Actief lid

Dec 23, 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ah thanx ik ga eens kijken

4. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    2,732
    2,415
    113
    Inderdaad zuid Europa, daar zal het dan ook nog prima weer zijn. Wel waren wij ooit (toen onze dochter nog niet naar school ging) in september aan de Costa Brava, Playa de Pals en daar gingen toen steeds meer dingen dicht. Dat was al zo half september, niet eens eind september. Het seizoen liep dus wel echt al af. Misschien vind je dat niet erg, maar zo wel dan zou ik even uitzoeken of dit mogelijk voor een bestemming die je in gedachten hebt ook het geval is. We zijn ook ooit in september in zuid Spanje geweest en daar hebben we er toen niets van gemerkt. Kan me voorstellen dat het seizoen in het zuiden wat langer duurt dan in het noorden. Op de Canarische eilanden is het het hele jaar door vakantieseizoen, dus daar zul je dat niet hebben.

Share This Page