Dat is precies wat ik me ook afvraag. Mijn lieve knuffelige verlegen prulleke is nu twee dgn gaan oefenen op de basisschool. Ik heb er een vervelende snotneus voor terug gekregen. Zo druk en stout, niet te geloven.
Na een paar maanden kwam mijn lieve knuffel weer terug. Daarvoor werd ik de klas uitgestuurd, mocht ik hem geeneens een aai over zijn bol geven en thuis was hij alleen maar bozig.
In andere vormen erg herkenbaar! Helaas na twee jaar nog steeds. (Ik houd dus ook van vakanties, dan komt er na verloop van tijd weer iets terug van het kind dat ze was voor ze naar school ging. ) Kijk dus ook niet uit naar over een jaar, dan moet de jongste ook...
Niet herkenbaar, mijn kinderen zijn alleen veel meer gaan schreeuwen sinds ze op school zitten, ook niet fijn.
Hmm nee ik herken het eerlijk gezegd helemaal niet . Wel soms een beetje wijsneuzerig en heel vaak thuis 'schooltje' willen spelen maar verder?
Geweldig! Mijn meissie was de eerste paar maanden nog echt stil en zichzelf, nu is ze heel anders!! Assertiever (gelukkig) maar ook dingen waar je minder blij van wordt
Hihi....! Ik las het op fb en herkende het grote deel enorm. Daarom maar even met jullie gedeeld...! Hier is hij vreselijk brutaal, snel moe en geirriteerd. Veel dingen worden tegenaan geschopt of bovenop gestaan (waar is mijn opvoeding gebleven??). Soms krijgen we zomaar een duw of een boks.. Echt pfff.....! Het is wel erg leuk dat hijbepaalde dingen leert en dat je dat niet eens altijd zelf hoeft te doen haha!