Dat is ook mijn twijfel. Mijn winterjas van nu is nog korter en die heeft 2 ijssterren. Die op de foto 3 dus denk dat die wel oké is. En m'n andere winterjas is ook niet zo warm, is een mantel. Denk ook dat een lange dikke jas niet fijn zit in de auto
Ik heb deze al 2 winters, heel erg blij mee! Deze heeft in de winter wel een sjaal nodig, maar verder heerlijk warm. https://m.zalando.nl/even-odd-jas-black-ev421oa06-q11.html Bij H&M en Only zie ik ook vaak leuke jassen.
Hoe valt Naketano? Ik wil er ook eentje van dat merk bestellen, maar bij Naketano zelf. Zalando heeft niet de jas die ik leuk vind.
Ik ben geslaagd bij ter Stal. Had ik niet verwacht, maar leuke jassen. Ook voor de kinderen daar een jas gekocht. Nu natuurlijk ook nog korting zag ik net
Ik vind dat de jassen gewoon op maat vallen. Heb normaal S (soms XS) en de S zat perfect! Eerder iets aan de ruime kant, maar hou er met winterjassen altijd rekening mee dat er nog fatsoenlijk een dikke trui/ vest onder moet passen
Toevallig ga ik vanmiddag lekker shoppen met mijn oudste zoon en op zoek voor ons beide naar een leuke jas. Ik zie trouwens prijzen voorbij komen dat ik echt denk, Waaaat? €150 voor een winterjas? Ik geef echt niet meer uit dan 50/60 euro. Maar goed, ieder zijn ding.
Dank voor de tip, ik heb hem ook besteld, in petrol (via naketano zelf, zalando heeft hem niet meer, zal wel door dit topic komen ). Ik probeer altijd winterjassen voor meerdere jaren te kopen. Inmiddels is er de financiele ruimte om iets duurdere jassen te kopen (al vind ik jassen van bijv 600 euro echt belachelijk), waarvan dan hopelijk de kwaliteit ook wat beter is en ze langer meegaan. Maar als ik een geweldige jas vind voor 50 euro koop ik hem ook hoor!
Ik heb van vorig jaar nog een mooie parka die zeker nog een jaar mee kan. Ik zoek nu alleen nog een nette wollen jas, tot over de knie en met een Centuur.
Of bij next? Die leveren ook in Nederland en Hollister volgens mij ook, Hollister heeft heel het jaar door wel jassen te koop. Ik ben toevallig uit de mijne gegroeid maar zeker met de korting die ze vaak hebben was de 70£ die ik er toen voor heb betaald echt een koopje.
Maar een jas van € 50 kan ook meerdere jaren mee Heb toevallig 2 jaar terug een jas van de Scapino gekocht en die zou op zich nu nog wel een keer gedragen kunnen voor de 3e keer maar ik wil wat anders, vorig jaar kon ik niets naar mijn zin vinden dus toen heb ik nog maar een jaartje met de zelfde gedaan maar nu kan ik ook ( nog ) niets naar mijn zin vinden ( ik ben een zeikerd hahaha ) ach we zien het wel. Vanmiddag even lekker shoppen Een jas voor 600 euro verwacht ik minstens met gouden randjes hahaha.
Haha nou ik zag een jas van 900, Dat is mij iets te gek. Zou ik nooit uitgeven aan een jas. Vind 150 een mooi bedrag. Maar vind ik een mooie dat duurder is dan laat ik em niet liggen. Wil iig niet een jas waar iedereen al in loopt zoals only
Daarom heb ik deze: http://www.asos.com/asos/asos-skater-coat-with-self-belt-and-oversized-collar/prd/7780833 Maar dat moet maar net je ding zijn Zulke jassen zie je zelden waar ik woon Bijna alle vrouwen lopen inderdaad met zo'n gewatteerde jas.
Ik ben al een week of 2 aan het kijken naar een jas omdat ik een positie jas wil die ik ook als draagjas kan gebruiken. Heb gisteren eentje besteld die vrijdag geleverd wordt maar ik twijfel of hij warm genoeg is. Zo niet dan ga ik weer verder met mijn zoektocht. Hoop toch wel binnen nu en een week of 2 wat te vinden want ik denk niet dat de keuze nog groter gaat worden.
De petrol Naketano jas was toch niet mijn kleur, maar de donkerblauwe die vandaag bezorgd werd is heerlijk!! dank voor de tip!