Hier zie ook wel iets op. Die predictors, heb je die met ongeveer dezelfde urine getest? Dus zelfde tijdstip en concentratie van de urine? Bijvoorbeeld 2e plas van de dag na evenveel drinken?
Ja dat wel ongeveer! Ik twijfel nu of ik miss nog een predictor doe Misschien ben ik een middagtester?
Hier zie ik ook wel weer “iets” op. Zou dit vage gedoe dan toch nog restjes zijn van de afgelopen zwangerschap?
Alles kan! En snap echt de teleurstelling. Maar je bent nog zo vroeg joh! Kan nog makkelijk dat je over een paar dagen een streep te pakken hebt waar niemand voor hoeft te turen...
Pfff lastig die onzekerheid. Ik testte nog een maand na miskraam positief, MA opgewekt met medicatie 3-9, op 30-9 nog positieve test waar ik niet voor hoefde te turen, ik had wel een kleine rest, dat scheelt misschien. Maar misschien waren dit de laatste restjes hcg. Kan ook zijn dat de ovutest dat oppikte? Over twee dagen zou je echt iets zien als je zwanger bent. Succes! Ik hoop het voor je
Ga toch denken aan een restje.. Net een predictor early gedaan en weer een heel licht lijntje. Net bij afvegen ook iets gekleurd bij slijm, beetje bruinig.
Ja ik snap er ook niks meer van.. Weet eigenlijk ook zeker dat ‘t echt een eisprong was.. had namelijk toen mijn zw test nog lichte streepjes gaven ook redelijk gekleurde ovutesten en toen weer wat lichter en toen mijn zw test wit was had ik ineens een knaller. Maar begin dus nu te denken dat ik die zw test te snel weg heb gegooid en er misschien toch nog heel klein beetje HCG zit en ze daar nu op reageren?
Heb je vandaag ook getest? Want misschien was je gisteren te vroeg en heb je vandaag pas oploop. Of ben je inmiddels ongesteld?