Onze dochter klaagt nu al een week of twee / drie over buikpijn.. Ik dacht even aan kijken.. Maar nu sinds 1,5 week plast ze veel meer dan normaal (soms na tien minuten moet ze alweer en kan het bijna niet ophouden) ze zegt dorst te hebben en drinkt heel veel. Ze oogt ook erg moe (maar kan ook komen omdat ze vaak al om 4.30/5.00 wakker is) en blijft klagen over buikpijn. Ik dacht blaasontsteking maar dat was het niet na controle.. Nu gaan we van de week nuchter een suiker laten prikken maar ook dat is een half jaar geleden al gebeurd en kwam niks uit kan dat zo snel veranderen? Heeft iemand ervaring met deze klachten bij een kindje van bijna 4 ?
'klinkt' wel als de symptomen die ook bij suiker horen. Goed dat je het laat prikken. Als daar niks uit zou komen zou ik wel aandringen op verder onderzoek.
Een half jaar geleden hebben ze alles onderzocht om haar wisselende gedrag medisch uit te sluiten en toen was de suiker goed.. Nou ja we testen het gewoon nog een X en komt er niks uit dan moeten ze idd maar verder zoeken.. Maar naar wat vraag ik me dan af??