Mijn zoon het de tiptoi stift gekregen met het mijn lichaam set. Ook hebben we het boerderijboek (maar deze vind hij erg saai) Welke spellen kunnen jullie nog meer aanraden? Op zijn lijstje staat al de hongerige getallenrobot. Hij word 5 overigens maar kan al best aardig kleine woordjes lezen
Ik lees even mee, onze dochter van 4,5 krijgt waarschijnlijk met kerst een tiptoi set. We denken aan de startersset van het lichaam, maar wellicht is een andere set leuker? En dan dus een losse pen erbij.
Wij hebben het startersset van de boerderij, het boek engels en met dr verjaardag krijgt ze er een spel van de seizoenen van.
Hier inderdaad die getallenrobot, het lichaam (erg leuk!) en de wereldbol. Die vind hij erg leuk! Vooral omdat hij 3d is.
Hier doen ze alleen iets met 'de magie van het lezen'. Heel leuk, maar jammer dat de uitspraak die van de hoofdletters is en niet van de letters die ze in groep 3 leren.
Mijn dochter heeft het menselijk lichaam (leuk!), de wereldbol (nog moeilijk, maar wel leuk op termijn) en iets met dieren (leuk!). Deze dus: https://www.ravensburger.com/nl/producten/tiptoi/tiptoi-spellen/tiptoi-avontuur-in-het-dierenrijk-00546/index.html Die zou ik jou aanraden.
Die van het menselijk lichaam, is dat het spel wat je bij de startersset krijgt of een andere versie?