Ja ja, moet je bevallen over een kleine 5 weken word je eerste je 1,5 jaar oude zoon ziek! Snotter de snotter, arme jongen....... Maar vandaag gaat het ineens stukken beter, hij eet weer goed en is dus ook weer lekker ondeugend! Zo bracht ik hem eind van de ochtend zoals gewoonlijk naar zijn bedje toe voor een slaapje want hij was nogal moe en mams dus ook! Nou ik kan jullie vertellen dat er van slaap niet veel terecht is gekomen.. Hij heeft wat liggen spelen en wat liggen mopperen en misschien heeeeel misschien een halfuurtje geslapen en weer liggen mopperen! Ik dacht nog bij mezelf: Ja vriend, je wacht maar ff, eventjes bijkomen hierzo! 'Vriend' dacht daar dus anders over want ineens hoor ik: Bonk...! Bonk? Hij heeft niks in zn bedje liggen dat zo'n geluid kan maken als je het eruit gooit! Dus ik stuif met een noodgang mn bed uit (voorzover mijn toeter dat toelaat) en storm de trap af......net op tijd om te zien hoe zoonlief doodleuk de gang op komt lopen! Alsof er niets aan de hand is komt hij me begroeten! Ik vermoed dat zijn ledikant omgevallen is maar als ik om het hoekje kijk staat dat ding daar nog gewoon te staan! Meneer was het dus zat om op mama te wachten (want ze is niet zo vlot meer) en is er dus gewoon uitgeklommen! Is me dat ff een tegenvaller nu! Meneer zijn 'nieuwe' kamer is ook al een tijdje af hoor, maar aan zijn nieuwe kinderbed was hij nog niet toe.....tenminste, hij bleef er niet in liggen! Hij speelt er wel elke dag! Misschien is het nu wel zover en zal hem daar de komende dagen heen brengen voor zijn middagslapie! Wens me succes...........................word vervolgt!
Nope, helaas heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen. Ik kan hem ook niet dwingen he? Spelen doet hij daar wel graag.......nou ja spelen.......de boel verbouwen is een betere omschrijving! Zodra ik hem daar op bed leg springt hij er meteen weer af, dus ik denk niet dat hij daar al echt aan toe is nu.. De afgelopen 2 dagen is hij gelukkig niet meer uit zn ledikant gekomen dus dat is al 1 opluchting!