weer die nare geur!

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiwi31, Sep 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hoi dames,
    ik heb een vraagje.
    ik zit nu 8 dpo... en gisteren avond viel mij op dat mijn beddengoed hetzelfde ruikt als toen ik zwanger was van mijn zoontje.

op ongeveer 5 dpo kreeg ik wat steekjes en sindsdien af en toe een menstruatie gevoel, ook heel erg snel vet haar...ik moet het bijna elke dag wassen. ook is mijn buik echt opgezet,niet normaal. en ook weer obstipatie.

ik weet dat ik af moet wachten tot mijn nod maar ben nieuwsgierig wat jullie hier van vinden.
    want ik vind dit erg veel op mijn vorige zwangerschap lijken.

alvast bedankt voor de reacties :D

2. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    mijn geur veranderde ook al heel snel , kon echt geen enkele geur verdragen
    Vlees klaarmaken, juk .. wat stinkt dat
    en op m'n werk had ik ineens heel erg veel moeite met de lijfgeur van sommige klanten haha

ik had voor m'n nod ook wel best veel last van m'n borsten, ze deden pijn en ik zag de blauwe aders over m'n borst lopen , die zie je nog steeds duidelijk op m'n borst liggen

Ik wist echt meteen dat het terug raak was

3. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

Aug 30, 2014
    575
    2
    16
    Mijn urine ruikt alleen anders... andere gele kleur ook.
    Meer neon ofzo hahahaha

4. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja ik heb dat gevoel ook dat het raak is, maar durf het niet te denken.
    ik liep net de keuken in...weer zon raar geurtje.
    ik kan niet wachten tot ik kan testen haha.

maar ik heb altijd last van mijn borsten als ik ongi moet worden, vorige zwangerschap had ik totaal geen last van...nu dus ook niet...OMG

5. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen

oh yes, hier ook :-o .. heb zelfs al laten testen of het een blaasontsteking was omdat het zo anders is als anders haha

6. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

May 28, 2014
    660
    0
    16
    Hoi hoi
    Volgens mij als t allemaal al verandert zo er tog hcg in je lichaam moeten zitten en kan je dus testen:D ik heb altijd een lange cyclys van 40 dagen en toen ik zwanger was testen ik wel na die 40 dagen op me nod maar bleek al veel langer zeangrr te zijn haha en me cyclus deze keer was on 20 dagen erg vreemd he. Zal een testje doen haha dan weet je t pas!! En sorrt voor me spelfoutn gebruik kleine telefoon:p

7. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja ik ben dus bang dat er nog niets te zien zal zijn...ik probeer sterk te zijn en volgend weekend een testje te doen haha. ik moet het volhouden :p

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    O, spannend.
    hier ook van die vage dingen. Vorige cyclus was erg lang (48dagen) en had ik vanaf dag 16 de hele tijd het gevoel of mn ongi kwam. Nu heb ik alleen het gevoel of mn bh te klein is, ik ruik alles en nog wat vage dingen.
    weet alleen niet meer hoe ik me voelde toen ik zwanger was van (kids zijn nu 6 en 4).

ik heb woensdag mn nod en heb met mn man afgesproken dat ik (mocht ik niet ongi worden) zaterdag test.

ik duim voor je.

9. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ooh voor jou ook spannend dus! succes met afwachten, ik zit er aan te denken toch een test te doen zometeen...erg he...

10. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben zoo zwak hahah ik heb er een gedaan en omo wit... helaas , wss te vroeg gedaan maar kon t echt niet laten... nu moet ik volhouden tot t weekend haha

11. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Ohoh...vanochtend op het werk de broodjes lucht... ik kon t niet uitstaan. .. ik ben echt heel verbaasd als ik ongesteld word... maar goed het kan natuurlijk...

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend, ik hoop het voor je!

Share This Page