Vandaag is mijn NOD dag en nu ben ik al sinds een paar dagen s`ochtends wat misselijk. Het is of het nu steeds erger word de misselijkheid. Heb mezelf voorgenomen om niet eerder dan maandag te gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Heb verder niet echt dat je zegt simptomen wel last van mijn tepels borsten verder haast niet. Ben wel het ene moment heel koel alsof niks me echt raakt en een ander moment kan ik bij wijze van spreken al bij het zien van het hondje van de page reclame in snikken uitbarsten. Probeer mezelf voor te houden dat het gewoon de zenuwen zijn. Maar weet het gewoon even niet meer. Help ik wil mezelf niet teveel hoop maken. Moest het gewoon even kwijt
ja t klinkt goed allemaal maar je zal t pas echt weten als de test gedaan is ik ga voor je duimen meid zet m op veel liefs mieke
Spannend hoor. Maar waarom kies je ervoor pas zo laat te gaan testen? Als je overtijd bent, kun je toch vandaag of morgen testen? Ben je je onzekerheid kwijt!
Dank je Mieke Ben blij dat ik niet de enige ben die hoop heeft. Wil echt proberen het zo lang mogelijk vol te houden voordat ik ga testen. Maar is zo moeilijk. Heb al eens gehad dat ik 3 dagen overtijd was nog geen en direct nadat ik de test had gedaan bingo natuurlijk.
Ja misschien moet ik dat straks ook maar gaan doen. Straks maar even langs de apotheek. En als ik hem dan vandaag niet doe dan morgenvroeg.
ja mini ik herken t helemaal wat je zegt net als of de ongi wacht tot je getest hebt en dan baf maar eens is daar de dag dat je 2 streepjes tellen mag hihihihihihi en wie weet wordt dat deze ronden en hoop doet leven want hopen blijf je elke ronde doen ook al durf je dat eigenlijk niet laat t weten he waneer je gaat testen veel liefs mieke
maakt in princiepe niks uit kruitvat eigen merk vond ik ook prima clearbleu is een topper maar ook duur
ueh ik heb met de cleare bleu getest waar dat kruisje in verschijnt en ik heb die van de c-1000 eigenmerk geprobeerd ik vond ze allebei erg duidelijk ook als ik negatief testen was er bij die van de c-1000 echt geen schaduw of iets te zien wat op een 2e streepje leek veel liefs mieke
oke dan denk ik dat ik zo nog maar even naar de apotheek ga om er eentje te halen die is hier om de hoek. Liefs Wendy
Ja idd. Leuk he. Liefs Wendy Trek nu schoenen aan en ga even dan ben ik straks in ieder geval van mijn onzekerheid af.
Natuurlijk houdt ik jullie op de hoogte. Als het negatief is heb ik jullie hard nodig denk ik. Liefs wendy