nutramigen 1 en 2 vraag

Discussion in 'Flesvoeding' started by siepie, Oct 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hoi meiden,
    Onze dochter is net over van nutramigen 1 naar 2.
    Sindsdien drinkt ze dr flessen niet leeg en is ze nu al een hele tijd in de weer
    Zou het door de overstap kunnen komen?

We doen er ook Nutriton in maar deze voeding lijkt veel dikker, of klopt dat/

Alvast bedankt!

Groetjes siepie

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Dat zou inderdaad van de overstap kunnen zijn. Van nr 2 hebben ze ook minder nodig dan van nr 1. Weet niet meer exact hoeveel, maar dacht dat het maximaal 800cc was.
    Ik weet niet of nr 2 dikker is, maar dat zou wel goed kunnen. Mijn dochter heeft allergy care en daar moet ik vanaf 6 maanden op een fles van 180 cc 7 schepjes doen ipv 6, om de voeding wat zwaarder te maken. Dus denk dat nr 2 nutramigen dan inderdaad iets dikker zal zijn.

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik weet niet hoe het bij dieetvoeding is, maar van gewone standaard 1 voeding mag je gewoon langer gebruik maken dan 6 maanden. Misschien kan je dat overleggen, dat je gewoon nr.1 blijft geven voorlopig?

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had hier geen erg in de overgang, alleen de eerste fles zaten ze wat te medderen. Hier ook nutriton er door, maar dit ben ik nu langzaam aan t afbouwen en had ook niet het idee dat 'anders' was. Ik ging rond 7 maanden over omdat ze toen wat beter bijvoeding gingen eten en ik zo op 3 flessen over kon gaan.

Share This Page