Geneeskrachtige baden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Thunder, Jul 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thunder

Thunder Bekend lid

Apr 30, 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op dit moment op vakantie en er zit hier een spa vlakbij. Ik vraag me af of ik in de baden kan gaan of beter niet. Ik ben 10 weken zwanger. Ik heb zelf huidproblemen waardoor het baden me zinvol lijkt (en het complex is verder ook een zwembad leuk voor de rest van het gezin), maar als ik de andere ' aandoeningen' zie die genoemd worden denk ik, moet ik daar wel in gaan?

Deze info staat op de site:
    De baden hebben verschilllende temperaturen, het hoogste is 38 graden.

The capital indication area of medicinal water:
    - chronic degenerative musculoskeletal diseases (arthrosis, intervertebral disc degeneration, osteoporosis)
    - soft tissue rheumatism increased muscle tone associated with diseases such as fibromyalgia reumatica, secondary muscle pain
    - dermatological diseases: psoriasis, acne, seborrhoea.
    - chronic gynecological diseases

The composition of the medicinal water (mg/l)
    Sodium
    788 Jolid
    0.39
    Ammonium 5.7 Fluorid 3.9
    Calcium 6.0 Hydrogen Carbonate 988
    Magnesium 1.74 Sulphate 25
    Potassium 8.2 Meta Wine Acid 10
    Iron 0.05 Silicic acid 46
    Lithium 0.27 Free carbon dioxide 12.3
    Chloride 745 Dissolved oxygen 1.6
    Bromide 3.25 Total

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi thunder,

ik moet zeggen dat ik niet veel kan met de inhoud van die baden, maar ik weet wel dat we het nemen van zo'n bad niet per se afraden. Ik zou er alleen wel maar heel even ingaan. Na 10 minuutjes oid er weer uit, maar dan meer voor je zelf dan dat het kwaad kan voor het kindje. Die zit daar wel prima. Het gebruik ervan is voor de huid en niet voor de dingen die dieper zitten. de behandeling is oppervlakkig.

Groetjes Brigitte

3. Thunder

Thunder Bekend lid

Apr 30, 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je antwoord!

Share This Page