Ook 'streepje' in CB digitaal?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Droppie Drie, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik heb zojuist positief getest met CB digitaal: zwanger 1-2 weken.
    Helemaal in de wolken natuurlijk, maar iets minder onbevangen door een eerdere vroege miskraam. Die mk zag ik aankomen door afnemende testen. Nu ben ik benieuwd of er in de CB digitaal ook een streepje te zien is als ik hem sloop. Beetje domme vraag misschien, maar ik wil graag zien hoe donker het streepje is en heb geen andere tests meer in huis... ;)

2. Brennepen

Brennepen Lid

6 apr 2014
    54
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Ik was er ook benieuwd naar toen ik testte, kreeg hem alleen niet gesloopt haha!

Ik denk niet dat er een streepje is, dat zou een beetje overbodig zijn met een digitaal scherm

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jawel die zijn er ;)

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Maar ook als hij 'niet zwanger' zegt, krijg je twee streepjes. Dus of het echt iets zegt...?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat klopt maar de streepjes worden wel steeds duidelijker ;) als je zwanger bent. Verschil kun je zien...

Heb er een foto van wacht effe...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier zie je de streepjes oplopen bij een zwschap

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,6 KB
      Weergaven:
      15
  7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    De testen van Lov geven je het antwoord al ;)

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik snap je onzekerheid, maar ik snap niet waarom je een dure digitale test koopt om vervolgens meer benieuwd te zijn naar het streepje dan naar de digitale uitslag. Maak jezelf alsjeblieft niet gek en probeer ervan te genieten!

9. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik denk niet dat TS meer benieuwd is naar het streepje. De CB geeft de bevestiging van een zwangerschap. Vanwege de eerdere mk van TS is het vergelijken van streepjes een mogelijke indicatie of er wellicht opnieuw sprake van een mk zou zijn.

Maar wat betreft het genieten sluit ik me helemaal bij je aan.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Daar klopt helemaal niets van.
    Zelf bij een "niet zwanger" staat een streep en mijn streep van 1-2 was even donker als de 3+

Dus van de digitale streep zou ik niet uitgaan hoor.
    Gewoon een andere test kopen.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij mij was dat niet zo. Gebeurd dus niet altijd.

@Ts er komen altijd twee streepjes te staan.

12. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Bedankt voor de antwoorden meiden!

Ik heb goedkope KV2V5 testjes gekocht om te zien of het streepje mooi oploopt. Maar die CB ga ik uit nieuwsgierigheid sowieso vanavond slopen. De batterij is leeg dus de mooie boodschap Zwanger 1-2 weken is toch al verdwenen...

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zo zal ze het idd wel bedoelen, maar het is zo zonde van de stress. In het begin schommelt je hcg nog zo erg dat je streepje de ene dag donkerder is dan de andere dag en dan zit zij waarschijnlijk gelijk in de stress zonder dat het nodig is. Kan me niet voorstellen dat het constant controleren van de streepjes haar rust geeft, tenzij ze gelijk goed oplopen, maar als dat niet het geval is dan zal ze zich gelijk ongerust maken.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Er staan idd altijd streepjes... En als je zwanger bent lopen ze ook op zo berekent de test ook de weken

15. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Daar heb je een goed punt.
    Ik heb zelf geen ervaring met aflopende testen en (dagelijks) doortesten na een mooie posi CB. Ik begrijp wel het hunkeren naar zekerheid, zeker na een eerdere mk.

Succes met testen Droppie Drie, ik hoop voor je dat je testjes mooi oplopen en je je niet teveel zorgen hoeft te maken.

16. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Bedankt voor het goedbedoelde advies om verder niet meer te testen. Maar mijn besluit staat vast; ik ga lekker doortesten omdat ik oplopende streepjes wil zien. Ik hoop dat dat me wat meer zekerheid geeft. Of dat een wijs besluit is merk ik daarna wel weer. Nu zit ik ook in onzekerheid...

En wat dat genieten betreft; ga ik zeker doen! :D

En na de oplopende streepjes nog wat meer... ;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vooral doen waar jij je goed bij voelt hoor... Ik heb ook doorgetest toen ;)

Als je het leuk vindt vooral hier plaatsen !

Deel Deze Pagina