Dankjullie wel voor het meeduimen.... Had vandaag al een hele tijd last van mijn darmen en een beetje een misselijk gevoel, wat ik normaal niet zomaar heb. (Maar het kan ook tussen mijn oren zitten hoor, maar dat hoop ik natuurlijk niet... ) Ook rare tintelingen in mijn buik. En de ongesteldheid blijft nog steeds uit. Maar als ik met ochtend-urine moet testen, moet ik dat dan doen met de allereerste urine als ik uit bed kom? Is inderdaad wel een idee. Maar dan doen we dat we zaterdag, dan zijn we allebei vrij. Morgen moet manlief al om 7:30 de deur uit. Ik ga denk ik as de NOD nog niet komt morgenmiddag testen samen met mijn man, als er dan nog niks te zien is op zaterdagochtend weer, bedankt voor de tip... Maar het is best een spannende tijd, en ik word er ook erg onzeker van. Weet niet wat ik er nog van moet denken. Zou denk ik best verdrietig worden als ik ongesteld word. Nog ff afwachten dus. En wachten duurt zo lang.
Barbara; wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje... ik heb maandag ook een negatieve test gehad maar nog steeds niet ongesteld geworden. Ik vroeg me inderdaad al af waarom je savonds test... met ochtendurine is je hcgspiegel veel hoger en dat kan dan beter opgepikt worden door een test, vooral als je dus nog maar net zwanger bent en je lichaam nog niet zoveel hcg heeft aangemaakt. Je kunt idd het beste testen meteen nadat je uit bed komt, dus je eerste plasje van die dag Veel succes, hopelijk is het raak voor jullie!
Waarom ik 's avonds test? Omdat ik er 's morgens later uit ga dan mijn man. Hij moet om half 8 al de deur uit en ik wil het och graag doen met z'n tweetjes. Stel je voor dat ik alleen de test doe en ik blijk zwanger te zijn, dan moet je zoiets toch delen met je man gelijk? Lijkt me ook best een emotioneel moment. Vanmiddag zijn we beiden vrij en gaan we weer testen. Morgenochtend zijn we ook beiden thuis dus dan doen we het met mijn ochtendurine. voor jou natuurlijk ook heel veel succes he. Hou je mij en de anderen op de hoogte in dit topic? Hoe voel jij je eigenlijk? Heb je ook bepaalde lichamelijke klachtjes?
Hoi Barbara! Hou je ons wel op de hoogte? Hoop zo voor je dat je vandaag en anders morgen positief test! Ik ben ook van mening dat ik samen met mijn man moet testen. Wil dat moment met hem samen meemaken. Heb jij eigenlijk al iets van kwaaltjes? liefs
Ja precies. Zoiets moet je samen doen, ik zou ook niet weten hoe ik reageer als het positief blijkt te zijn. Ik denk dat ik gelijk in de armen van mijn man val, of een gat in de lucht spring. Misschien moet ik wel huilen. I don't know! Maar ik hou jullie zeker op de hoogte... Ik voel wel het één en ander, zoals gerommel in mijn darmen, gevoelige borsten. Maar stel dat ik nou niet zwanger blijk te zijn, dan heeft dat dus allemaal tussen mijn oren gezeten. Maar dat laatste hoop ik niet natuurlijk...
dan hoeft het nog niet niet tussen je oren te zitten hoor meid! je lichaam kan soms flauw met je dollen. maar misschien en ik hoop het voor je klopt het allemaal! succes!
Dankjewel Keina!!!!!! Net om 12:15 weer een test gedaan en WEER (!!!!!!!!!!) negatief..... Grrrrrr...... Morgenochtend weer testen.
Ja tuurlijk wil je samen testen... toen ik zwanger bleek van Louise stonden wij samen om 6.00 uur sochtends in de badkamer te kijken naar de test die 2 streepjes aangaf... is wel een moment dat je wil delen met je partner! Balen dat hij weer negatief was.. hopelijk snel een positieve test! Ik ben ook nog niet ongesteld en ga morgen samen met mijn mannetje testen... ik ben benieuwd!
Dankjulliewel. Ik heb vanmorgen om 8:00 getest en helaas nog steeds negatief. En dat ik nog niet ongesteld ben ben ik ook niet gewend. Heb jij ook getest Manuela? Voor jou is het dus ook spannend.... Succes!
wat kan je lichaam soms toch erg tegen werken he? kijk naar mijn cyclus in begin schommelend tussen de 28 en 34 dagen en toen 53!!!!! daarna weer 38, toen zelfs 27............................. en nu vandaag zit ik al weer op dag 55!!! kan dat ook niet meer ontpillen noemen ben al een jaar bezig! heel raar en teleurstellend
Barbara; jeetje jij ook al negatief getest weer... ik dus ook vanochtend maar ook hier geen tekenen van een menstruatie te bekennen... Welke testen heb jij gebruikt? Keina; jeetje dat zijn zeker hele schommelende cyclussen.. gebruik je ovutesten om je ei op te sporen of niet?
ja die heb ik vele maanden gebruikt en die zijn ook elke keer positief op tussen dag 17 en 21 dus vandaar dat ik vaak ook cylcus heb van ongeveer 32 dagen! maar nu duurt alles wel heel lang, terwijl ovu wel positief is geweest afgelopen keer! liefs
Hey, ach ik ben zelf nog niet gelijk negatief. Ben er bijna van overtuigd dat ik wel zwanger moet zijn, maar ik hou het voorlopig maar gewoon ff op te weinig HCG in mijn bloed. Hopelijk dat ik en jij over een paar dagen wel positief testen. Ik gebruik de testen van Kruidvat. Eerst had ik 2 voor 5 euro en vanmorgen testte ik met 2 voor 7,95. Die van 5 euro hadden ze niet meer bij kruidvat. Wilde bijna eerst een digitale kopen maar die zijn wel 20 euro, en vind dat toch wel jammer van het geld als het voor de zoveelste keer weer negatief is... Welke gebruik jij?
Ik zou er eerder vanuit gaan dat je ongi wordt anders kan het zo tegenvallen. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar het kan ook zijn dat je cyclus langer is toch?
Jeetje wat slopend dat lange wachten! Misschien maandag even de huisarts bellen en om een bloedtest vragen? Misschien heb je dan meer duidelijkheid... Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Heel veel succes!
Bedankt. Morgen ga ik ook voor de eerste keer naar de gynaecoloog, omdat ik dacht dat ik geen eisprong gehad heb. Als ik dan nog niet ongi ben, dan vraag ik via hem wel even een bloedtest. Hoeveel dagen duurt het tot je de uitslag hebt? Maar slopend is het wel inderdaad.