Dankje. Ik doe straks nog even weer zelf een test. Ik ben ook hartstikke moe en een beetje misselijk. Voel wel kleine krampjes af en toe in mijn buik, maar niet zo hevig dat ik het gevoel heb dat ik ongesteld ben. En heb het gevoel dat mijn lichaamstemperatuur ietsje hoger is als normaal. (Niet echt verhoging hoor).
sjoww lekker spannend hier zeg, lees al 2 dagen heir mee enn zie dat het ook tegen zit met het testen hier.. bij mij ook pff mijn lichaam maakt te weinig hcg aan bleek ook bij me vorige zwangerschap. teste 4 dagen overtijd licht positief, met 5 en halve week zelfde test. helaas met 6 wk en 4 dagen miskraam. ik d8 oow miss is het daardoor dat ik licht testen, helaas nu weer .. morgen meot ik weer testen is dan nofg negatief, of weer licht positief dan dnderdag bellen naar de dokter en verwijst hij me door naar de gyn.. pff allemaal spannend hier en bij jullie ook... gr. rani
Hoi Rani1987, Hoop dat het voor jou ook gauw raak is zonder miskramen.... Heb toen straks weer negatief getest. Dus ik ga morgen vragen of ik bloed mag prikken als er dus niks aan de hand is. Want in je bloed kunnen ze het hcg-hormoon wel snel vinden? @ Tante Mars, ok dan weet ik het dus met een dagje al als ik dat ga doen. Thanx.
In je bloed kunnen ze duidelijk de waardes aflezen van de hcg. Dus daar zou, als je zwanger bent natuurlijk, dan iets uit moeten komen. Ik zou inderdaad gewoon even je verhaal doen. Vertellen dat je overtijd bent, dat al je testen negatief zijn, maar dat je zekerheid wilt...
Waarschijnlijk krijg je een inwendige echo. Dat doet de belg waar je heen moet namelijk bij enig twijfel. Vandaar. Dan kan die gelijk kijken hoe of wat. Succes . Je moest vanmiddag toch?
Veel succes vandaag Barbara. Nog een vraagje, van welke cyclus ben jij uitgegaan waardoor je nu op 9 dagen overtijd zit?
Dankjullie wel dames. Ja ik ga al uit van een inwendig onderzoek. Vind het wel spannend hoor. Zal straks nog ff mijn bikinilijn bijscheren en een douche nemen. Raar dat een andere man als mijn eigen aan mijn vagina gaat zitten. En mijn man kijkt toe. Denk je dat hij ook met een inwendige echo kan zien of er een klein vruchtje inzit, m.a.w. dat ik zwanger ben? Zo niet dan vraag ik aan hem een bloedtest. Of doen ze dat niet zomaar? Ik moet om 14:50. Spannend.... Lin, weet je trouwens hoelang de eerste keer duurt bij de gyn? @ Manuela, ik ben uitgegaan van 31. Misschien had ik iets meer dagen moeten nemen, maar ik zit nu al op dag 40, dus ben al over mijn langste cyclus van 38 dagen heen. Dus sowieso ben ik overtijd... Ik voel me ook anders. Ik heb steeds een verhoogde lichaamstemperatuur, soort van opvliegers, vanmorgen op mijn werk ook nog. Gisteravond had ik 1x diarree en ging ik misselijk naar bed. Ik kwam er ook weer een beetje misselijk uit en heb steeds helemaal onderin mijn buik een soort van menstruatiekrampjes, sinds gisteren. Het zit ergens ter hoogte van het schaambeen, die krampjes. Het voelt ook anders als een eventuele ongesteldheid die eraan komt. En als ik op andere topics lees dan zie ik dat dat ook een symptoom kan zijn van zwanger zijn. Ik hoop dat ik na vanmiddag meer zou kunnen zeggen. Of ik zwanger ben ja of nee, of dat ik dat nog te weten kom uit een bloedtest.
Ligt er aan hoelang of je zwanger bent, maar ik weet dat ze bij 5 weken al iets kunnen zien. Het eerste bezoek bij mij , was toen ik een miskraam had 10 minuten ongeveer en stond ik weer buiten. Vandaag echter 25 minuten binnen geweest maar goed dit was omdat we een voortgangsgesprek hebben zeg maar. Succes vanmiddag. Enne de klachten die jij beschrijft heb ik iedere maand als mijn WOD er aan komt. Kan beide zwanger maar ook niet. Misschien ovulatiepijn ..........
Ik hoop dat je in dat geval ongelijk hebt. Normaal voelt het anders bij mij als ik ongesteld word. De krampen zitten nu een beetje op een andere plek...
Nou ben inmiddels bij de gyn geweest. Het viel allemaal reuzemee achteraf. Hij deed een inwendige echo en bekeek mijn baarmoeder en eierstokken. (Vind het trouwens knap hoe hij dat kan zien, want ik kan er echt niks van maken op het scherm). Daarna maakte hij een uitstrijkje, dat deed best pijn. Wat we niet hadden verwacht is dat ook mijn man met de billen bloot moest. Zijn geslachtsdeel bekeek hij ook even. Morgen moeten we van hem een kwakkie brengen. Dat gebeurd altijd standaard heb ik mij laten vertellen. En 3 weken later weer... Ik heb vandaag bloed geprikt voor allerlei dingen tegelijk. En ook voor HCG, dus mocht ik zwanger zijn, dan hoor ik dat morgen. Donderdagmorgen moet ik ook nuchter bloed prikken en dan kijken ze naar mijn suiker..... Mocht ik gewoon ongesteld worden dan gaan we onderzoeken doen wanneer ik mijn eisprong heb en zo. Maar zover is het nog niet. Ik hoop natuurlijk zwanger te zijn. Ben nog steeds misselijk met vlagen en heb lichte steekjes in mijn buik. Spannend morgen.... Dus.... zijn jullie ook weer op de hoogte.
Spannend hoor!! Balen dat het uitstrijkje pijn deed maar fijn dat alles achteraf mee is gevallen! Mag je morgen zelf bellen of bellen ze jou en hoe laat? Ik ga voor je duimen dat je gewoon zwanger bent hoor!
Hoi Manuela, ik heb vanmorgen zaad weggebracht van mijn man, dat doen ze altijd standaard, dat ze het zijne ook onderzoeken. Toen vroeg ik aan de vrouw achter de balie of ze al kon zien of ik zwanger was. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Als ik ongesteld word dan moet ik de gyn bellen en dan maken we 10 dagen daarna een afspraak en dan gaan we de mmm in. Dat was echt ff een klap in mijn gezicht vanmorgen.