Lieve meiden.. ik weet niet zo goed waar dit thuishoort maar ik zou graag wat van jullie meningen/ervaringen willen lezen. We zitten nu in de 3e ronde voor een 2e kindje. Toen we de eerste keer voor een kindje gingen had ik na 13 jaar de pil slikken meteen netjes een cyclus van 31 dagen en daarna was ik meteen al in de 2e ronde zwanger. Toen Louise ongeveer 4 maanden was ben ik weer aan de pil gegaan en nu dus weer een paar maanden geleden gestopt. Mijn eerste cyclus was toen weer 31 dagen en daarna 28 dagen. Voor mijn banner ben ik uitgegaan van de vorige cyclus; dus 28 dagen. Ik had dus afgelopen maandag ongesteld moeten worden. Sochtends vast een testje (Matcare) gedaan maar negatief dus ik dacht ok, niet zwanger dus ik zal vandaag of morgen wel ongesteld worden... vrijdagavond nog niks dus besloten we zaterdag nog een testje te doen (weer Matcare) en die was ook weer negatief. Het is nu maandag de 17e en nog ben ik niet ongesteld. Ook vanochtend weer een negatieve (Etos) test. Ik weet dat ik totaal niet mag klagen en dat er heel veel meiden bij zijn die graag zouden willen ruilen maar ik vind dit zo raar omdat mijn vorige cyclussen dus nooit langer dan 31 dagen waren. Ik heb verder wel wat kleine klachtjes maar dat zijn dingen die zowel op een zwangerschap als op ongesteld worden als op een griepje kunnen duiden dus dat zegt ook niet zoveel. Iemand die mijn verhaal herkent?
Dankjewel Patroeschka. Ik hoop het ook al zit ik nu wel een beetje op het punt, kom nou maar op met die ongi, dan kunnen we verder!
Ja die onduidelijkheid is dan nog vervelender dan gewoon maar ongesteld worden he. Ik hoop voor je dat je zwanger bent of snel ongesteld word!
Tania; jij succes, hopelijk ben je zwanger. Ik kon niet slapen, mijn buik was aan het rommelen dus maar even naar het toilet en ja hoor... de duivels zijn er! Op naar ronde 4. Dit topic mag wat mij betreft dicht.