Wanneer testen met onregelmatige cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by joma87, Mar 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joma87

joma87 Actief lid

Mar 11, 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Dag dames,

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil elke keer een kortere cyclus. Ik begon met 32 dagen, toen 27, daarna 24. Nu vroeg ik mij af, van welke cyclus gaan jullie uit met testen?
    Ik weet niet zeker wanneer mijn ei is geweest, heb namelijk geen ovu testen gedaan.
    Hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven, alvast bedankt.

2. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik zou uitgaan van je cyclus van 27 dagen, dan zit je er tussen in.

Misschien is het iets voor jou, om een temperatuurkaartje bij te houden. Dan krijg je meer duidelijkheid over je eisprong.

3. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Ik ga nu uit van de lengte van mijn vorige cyclus, omdat ik het zelf ook heel lastig vind nog. Hopelijk wordt mijn cyclus niet steeds langer, dat is ook al zo vervelend.

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    neem de dag van je langste cyclus of ieder geval 28 dagen

5. joma87

joma87 Actief lid

Mar 11, 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    ik ben nu van plan 6 april te testen dan ben ik 29 dagen en dan is het 2 jaar geleden dat ik voor het eerst positief testte en het resultaat is ons mooie mannetje. Dus dat zou heel erg mooi zijn! Nu hopen dat het dan nog nodig is!

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    ik zou zelf de langste nemen... die is het veiligst
    maar wij als testgekken zouden natuurlijk veeeeel eerder testen, 1 test rond 27/28 dgn

7. littleM

littleM Lid

Mar 31, 2011
    12
    1
    0
    hmm. onregulmatige cyclus, tell me about it.
    2 jaar lang eeen regelmatige cyclus gehad van 28 dagen, kon de kok erop gelijk zetten.

Na de operatie aan mijn knie is dat totaal veranderd!
    eerste keer 42 dagen, daarna 34, toen 32 en daarna 25! dagen en nu weet ik het dus niet meer ;)

Wat wil nou het geval, ik voel over het algemeen vaak wel mijn eisprong. ik heb dan twee dagen wel iets van zeurende krampjes zeg maar. goed, die dag heb ik ook geklust met mijn mannetje. 5 dagen later nogmaals geklust. We zijn niet echt bezig met kinderen krijgen omdat ik vind dat we het eerste jaar het gewoon zijn beloop moeten laten.

maar nadat wij dus geklust hebben de eerste keer bleef de zeurende kramp aanhouden. Het voelt echt als OG krampen, maar dan zonder menstruatie. Dit heb ik dus nu al zeker een week.

Gister zag ik ineens, tijdens het plassen, dat ik (licht)bruin bloed had, een klein beetje. best vreemd, omdat ik na mijn mening nog niet OG moet worden. vandaag heb ik dat dus weer niet maar wel krampen nog steeds.

HELP?! ik snap het niet...

Share This Page