hai dames ,de topic zegt het al het is namelijk zo ik heb op 20 maart mijn 1 ste menstruatie dag gehad en dat duurde 5 dagen. en sinds vandaag een paar krampjes in mijn buik als of ik ongi wordt naar toilet geweest en ja hoor donker bruin bloed en een beetje helder rood er tussen bij het afvegen. het is inmiddels al bijna 22.00 uur in de avond maar ik zie geen schijn van bloed meer wat zal het zijn
Het kan zeker meid! Maar kan ook gewoon spotting zijn. Ik ben gestopt met de pil,toen gewoon ongi geworden 5dg lang. En weer 5dg later weer 3dg bloed,dokter kon me niet helpen en moest afwachten!
ik had precies zelfde gisterenavond en nu hele tijd steken in mijn buik en pijnelijke borsten maar ik moet pas 30 aprril ong worden !!!!
Bibinijmegen, lijkt me dan bij jou eerder een ovukatiebloeding, coor innesteling is echt nog te vroeg. Mijn innestelingsbloeding was een roze veeg 2 dagen voor mijn nod. Ik dacht dat ik ongi werd.
hai dames bedankt voor de reacties maar hier zie ik helemaal niets meer melanie1986 het kan wel zijn dat het spotting is maar tot nu toe zie ik niets meer blijven duimen
daar hoor je ook verschillende verhalen over want hoor ook verhalen dat bruinbloed is rose bloed of rood bloed ik kan pas over week testen best spannend !!
Tsja, dat is natuurlijk altijd maar gokken. Ik heb op 31 maart mijn ei gehad. Op 6 april had ik wat roze verlies, dus dacht aan innesteling. Maar twee dagen daarna niets meer gehad, en vanaf 9 april (dus nu al een week) heb ik bruinverlies. Ene dag wat meer dan de andere. Normaal heb ik dat altijd 3 dagen voor mijn ongi en dan breekt het door. Maar nu heb ik het al een hele week, in combinatie met ongi krampen, maar mijn ongi breekt niet door... Ik weet ook niet wat het is. Ik heb vanmorgen een test gedaan omdat ik al 2 dagen overtijd ben, maar deze was negatief. Wat denken jullie? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ohhh, wat is onzekerheid toch erg he dames?!
Ik heb ongeveer het zelfde! 5 april mijn eisprong gehad volgens de ovulatietesten, heb ik ook goed gevoeld! Verder geen klachten behalve wat lichte steekjes af en toe links onder in me buik en flinke steken af en toe in me borsten. Ik moet donderdag ongesteld worden maar nou had ik toenstraks 1 keer met het afvegen licht roze op het wc papier, daarna niets meer? Onzekerheid is inderdaad echt heel vervelend!
Hallo, Ik wil je niet je hoop ontnemen en hoop echt dat t een goed teken is. Echter ik heb dat elke maand. En elke maand is t verschillend qua lengte etc...Het is volgens de artsen ook niets waar je je zorgen om hoeft te maken. en hoewel we beiden gezond zijn. Nu in ronde 30 en op de wachtbank voor IVF. Zal voor je duimen dat t bij jou anders is.
ik heb ook pijnelijke borsten en steken in mijn buik regelmatig maar hoef pas 30 april ong te worden hoop dat het gelukt is !!!
ik moet de 18 de mijn ongi zien als ik niet zwanger ben hier voel ik helemaal geen steekjes meer mijn tepels doen heel erg zeer en geen bruin roze bloed meer gezien is na 2 dagen opgehouden . ik ga morgen testen ik hou jullie op de hoogte
Ik zat nu eigenlijk met dezelfde vraag..Ik heb vr. 6 of za. 7 april mijn eisprong gehad (gebruik gemaakt van ovutesten) Nu had ik al een paar pagen weinig tot geen afscheiding. Nu had ik net ineens lichtbruine afscheiding en daarna bij het afvegen was dit lichtroze. Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod. zou dit een voorbode zijn voor een menstruatie of misschien eerder nog een innestelbloeding? Tot het moment dat ik net die afscheiding had geen menstruatiekrampen gehad en nu heb ik daar ook last van.
@Miro Ik zou nog even afwachten of je ongi word misschien even HA vragen of iemand anders moet een beter antwoord weten dan ik hier !!succes
@Babysweet Spannend en succes ik moet de 30ste ongi worden echt spannend maar heb vanmorgen overgegeven en ben onwijs misselijk en mijn bortsen doen echt pijn en heb echt steken in mijn buik ik ben benieuwd!!!
Hallo dames, ik heb vandaag een test gedaan en ja hoor dubbel positiev als ik het zo mag zeggen 2 stepen en duidelijk ook alleen weet ik niet hoe ik mijn test foto op de site moet zetten. morgen moet ik eingelijk mijn NOD ik durf niet hard op te zeggen groetjes ik duim voor de genen die wachten en voor de gene die ongi hebben gehad op naar de volgende ronde