Ik heb nu al 3 dagen een positieve ovulatietest de digitale van clearblue! 1 december heb ik mijn menstruatie gekregen en heb normaal een cyclus van 28 dagen. Nu kreeg ik mijn menstruatie met 32 dagen. Ik was daarna 7 dagen schoon en had op dag 12 van mijn cyclus een postieve test, daarna gelijk een soort van menstruatie! Aangezien ik bezig ben met een embryo terugplaatsing, mag ik dit niet meer zien als een vruchtbare dag, want het kan zijn dat alles momenteel overhoop ligt. maar op dag 13 teste ik ook een positieve zwangerschaptest, het ziekenhuis vertelde mij dat dit kan doordat LH en Hcg op elkaar lijken. Nu heb ik vanochtend zomaar weer eens een ovu test gedaan en nog steeds positief! Normaal test je maar 1 dag, maar aangezien ik deze niet meer mag gebruiken van de dokter, dacht ik maak ze maar gewoon op! Kijken wanneer ik negatief ga testen! Wie herkent dit? En hoeveel dagen testten jullie positief?
oja ik heb op dag 12 van mijn cyclus ook bloed laten prikken en alles was veels te laag zelf LH piek om mijn eisprong te hebben!
Ik kan je topic van 2 dagen geleden nog herinneren, dus je hebt een dag later getest met een zwangerschapstest en deze was positief. Moet je dan niet opnieuw je prikken, om te zien hoe hoog je hcg waardes zijn? Vind het maar vreemd dat je zo wordt weggestuurd door het ziekenhuis. Ja een ovulatietest kan lh én hcg oppikken maar als jij duidelijk een bewijsje hebt van een positieve zwangerschapstest, dan is dat toch een ander verhaal..... En zijn je ovulatietesten echt knalpositief. Dus even donker als de teststreep of nog donkderder? En van welk merk zijn deze. En antwoord op je vraag, ik heb het ook weleens gehad dat ik 5 dagen positief testte (niet met een digitale), maar dat kan zijn dat je eitje bezig is met springen, maar dat het nét niet lukt (aldus mijn gyn). Maar als het eenmaal is gesprongen dan zie je dat wel terug in je ovulatietesten.
Ik had meestal 2 soms 3 dagen een positieve ovulatietest. Van sensitest en de cb digital. Wat ZH zegt klopt niet helemaal. LH en HCG lijken op elkaar maar met een zwangerschapstest kan je geen ei vinden. Een zwangerschapstest kan niet reageren op LH. Andersom kan wel. Een ovulatietest kan op zowel LH als op HCG reageren. Mijn ovulatietest zijn nu bijv nog steeds na 3 weken dik positief omdat ze op de zwangerschapshormonen reageren.
Ik had inderdaad een dag later getest in de middag met een zwangerschapstest en deze was positief! Toen het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat zo'n test kan reageren op een eisprong! Maar mijn waarders uit het bloed zijn erg laag, dus misschien een langzame eisprong . Vanochtend ook weer een positieve ovulatietest! Ik heb de digitale clearblue test en krijg elke ochtend een lach gezichtje! Had ook nog de dokter hierover opgebeld maar die neemt alleen het advies aan van het ziekenhuis! Zodra ik buikpijn krijg ed dan moet ik aan de bel trekken! En ze zei als ik zwanger zou zijn mooi meegenomen toch ! Tuurlijk ik wil dolgraag zwanger worden! Maar zou ik zwanger zijn momenteel dan ben ik dit al 11 weken ofzo! En heb geen zwangerschapsklachten! Mijn zwangerschapstest was echt goed positief! geen licht streepje maar gewoon donker net als de teststreep! ik ga anders nog maar paar dagen wachten en dan nog maar eens een ovulatietest doen! Zomaar om te kijken of die dan nog steeds positief blijft! Verwarrend is het wel! En ik sla steeds maar een maand over voor ik weer een nieuwe terugplaatsing kan krijgen
Ik heb het echt mee gemaakt!! Helemaal blij net voor ivf poging had ik een positieve ovulatietest op dag 18 van cyclus, ja rare dag om te testen maar had een korte menstruatie gehad en voelde mij een beetje anders dan anders. Mijn ovulatietest was behoorlijk donker!! Ik helemaal blij, maar voelde wel al dat er iets niet klopte, had toevallig de volgende dag een afspraak in het zh, ze maakte een echo en vertelde meteen dat mijn eitje net was gesprongen en dat verklaarde de positieve ovulatietest, ze zei dat het heel zeldzaam was, maar ik helaad die pechvogel was..... En idd 14 dagen later kwam mijn ongi!!!
had je toen getest met gewoon een zwangerschapstest? dus reageerde de zwangerschapstest op een late eisprong?