Net 'n leuke test ontdekt op http://www.menstruatie.net/zwangertips.cfm Aan de hand van een stuk of 20 vragen worden door de computer adviezen gegeven over je vrijgedrag. De meeste dingen zijn al aan bod geweest hier op het forum, maar ik vond het toch leuk gemaakt. Ook al brengt iedere "tip" maar een verhoging van een paar procent van de kans op zwangerschap met zich mee, als je hopeloos bent doe je alles Je moet je wel registreren om een gebruikersnaam en een paswoord te krijgen, maar dat is gratis.
Hoi, Ga daar nu gelijk een kijkje nemen. Misschien krijg ik nog handige tips...hihi Bedankt dat je aan ons allen gedacht hebt! Liefs Happy
Vond het wel grappig om even te kijken wat ze te zeggen hadden, ook al is het bij mij niet meer van toepassing. Maar van de 19 vragen 4 "fout", en jullie?
Hihi..ik had ook vier "fout" Weet niet of ik er echt iets mee ga doen, maar het is toch altijd leuk om zo'n test te doen....bedankt. Liefs Happy
vind de menstruatiekalender wel handig, en dan als je zwanger bent, wanneer je dan uitgerekend ben, volgens een aantal methode (zit wel 2 weken tussen). Had er volgens mij 5 fout. Maar soms heb ik het beste antwoord gekozen omdat mijn antwoord er niet tussen zat.
HAHAHA, Nou, ik had maar 12 vragen goed, maar volgens mij maakt het dus niet zoveel uit. Toch vond ik het grappig om te doen. En zoals jullie zien, is het voor mij ook niet meer belangrijk. Ik vind dat je moet vrijen om er plezier in te hebben.
Is volgens mij geen slecht idee om dit even aan de makers te melden... kunnen ze de test aanpassen en hebben de volgende gebruiksters er ook plezier aan...