Ik heb al sinds een weekje dat ik met name 's avonds menstruatie-achtige krampen in mijn onderbuik heb. Nu dus 32 weken zwanger dus wel veel te vroeg voor iets als weeën. Omdat het woensdagnacht zo erg was heb ik overdags de verloskundige gebeld en ik kon gelukkig gelijk langskomen. Baby blijkt ineens volledig ingedaald te zijn en dat kan verklaren dat er enigszins meer druk beneden op de bekken staat. Baarmoedermond zat gelukkig nog wel netjes dicht. Toch voor de zekerheid maar even plasje bij de huisarts gebracht vanochtend en daar bleek dat ik een blaasontsteking heb. Op zich was ik mega opgelucht omdat er nu iets aan te doen is aangezien de pijnen 's avonds steeds erger werden. Vandaag dus begonnen met de kuur. Maar nu zit ik weer met verschrikkelijke pijnen (overdags ook een beetje maar niet zo erg als nu). Ben net al in bad geweest om de pijn te sussen en ontspanning te zoeken, maar nu lig ik nog met een kruik bol van de pijn. Straalt ook enorm uit naar mijn rug. Het meest vreemde is dat het lang aanhoudt, maar ook weg trekt.. Ik weet niet hoe weeën voelen, maar ik maak me toch ergens in mijn achterhoofd druk om dat het toch teveel rommelt. Mag een blaasontsteking zoveel pijn geven en met vlagen opkomen en weer weg ebben? Ik hoop dat iemand met blaasontsteking dit enigszins herkent.
ik heb ook een blaasontsteking maar totaal geen last van pijnen alleen idd menstruatie achtige krampen ik ben 35 weken zwanger. Gewoon weer bellen als je zoveel last houdt. Heb ik ook gedaan, beter te vroeg dan te laat! sterkte
goed in de gaten houden hoelang de tijd duurt van de steken en hoeveel rijd ertussen zit ... kunnen wel weeen zijn....
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook blaasontsteking gehad, waar ik totaal geen last van had. Na die zwangerschap heb ik ook weer blaasontsteking gehad, waar ik wel mega veel pijn van had.. Dus ja, het kan zijn dat blaasontsteking erg pijnlijk is!
Ik heb nog nooit weeën gehad dus kan niet zeggen of die pijn weeën zijn, ik weet wel dat een blaasontsteking flink pijn kan doen, bij mijn derde blaasontsteking dacht ik dat ik gek werd ervan, lag te janken an de pijn, is maar een dagje geweest en daarna niet meer gehad, maar aangezien je al 32 weken zwanger bent en niet zeker bent zou ik het wel even vragen aan de vk of het echt geen weeën zijn. Zoals vergo al zei, beter te vroeg dan te laat.
Heb je geen niersteen?? Als ik het zo hoor met die terugkerende pijn.... Kan daar ook nog op wijzen. Ik heb in oktober afgelopen jaar een niersteen gehad en dat doet echt vreselijke pijn. Bij mij dachten ze in eerste instantie ook aan blaasontsteking. Ik weet niet hoe weeën aanvoelen, dus daar kan ik niks over zeggen. Als dit aanhoudt eventueel een echo van de nieren laten maken. Je mag trouwens wel een paracetamol voor de pijn nemen, dat doe ik ook wel eens als ik heftige blaasont. heb. Als het een niersteen is, zal dit echter niet veel helpen. Succes!
Hoi hoi, Als je niet prettig voelt bij de adviesen die zijn gegeven dan zou ik gewoon nog een keer bellen. Het is belangrijk dat jij je rustig voelt en blijkbaar hebben ze nog niet voldoende hun best gedaan om jou gerust te stellen. Ik heb nog geen blaasontsteking gehad tijdens mijn zwangerschap maar wel regelmatig voordat ik zwanger werd. Ik weet dat blaasontsteking erg pijnlijk kan zijn, tijdens het plassen, na het plassen....buikpijn, krampen zijn wel herkenbaar. Maar goed, ik denk dat je echt nog even moet bellen, gewoon doen, beter te vaak dan te weinig! Sterkte!! xx Linda
weeen heb ik geen idee van maar het kan ook een nierbekkenontsteking zijn , die doen verrekte zeer! hoop het niet voor je s6 iig en indd nog ff de huisarts bellen
Ik zou het goed in de gaten houden. Een blaasontsteking deed bij mij niet zoveel zeer als jij nu omschrijft. Ook zal ik even naaar de dokter gaan voor idd een nierbekken ontsteking oid. Bij 32 weken is het voor weeen nog zeker niet te vroeg. Ik kreeg mijn weeen bij 27 weken al.. Een ontsteking kan weeen & bevallen opwekken. Dus als je echt zoveel pijn heb zou ik wel eventjes contact zoeken met de dokter of vk. Succes ermee!
Ik had drie weken geleden een blaasontsteking. Ik had al twee dagen onwijze steken in m'n onderbuik, zoals jij ook omschrijft. En werd steeds erger, en hield lang aan, dus ik schok me echt wild. Gynaecoloog gebeld en ik moest gelijk langs komen. Bleek toen uit m'n urine dat ik een (flinke) blaasontsteking had. Ik had verder helemaal niet de bekende blaasontsteking klachten, zoals pijn bij plassen, etc. Maar schijnt dat je als je zwanger bent een blaasontsteking idd vaker merkt aan steken in je onderbuik. Ik kreeg een AB-kuur voor een week, drie keer daags. En duurde wel 3 dagen voordat ik echt merkte dat het minder werd, hoor. Als je klaar bent met kuur voor de zekerheid nog een keer een plasje afgeven om te kijken of het echt weg is.