Wanneer oppassen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leutjj, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik snap je gevoel heel goed...een kindje van 6 weken is mi net op de ereld en ik vind dat ze tot een maand of 3 uitsluitend bij papa en mama horen te zijn. Maar goed ik ben vreemd hierin heb ik al heel vaak gehoord.

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik zou het niet vreemd noemen, want iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt, maar ik denk wel dat het moeilijker is om je kindje eens achter te laten bij een ander naarmate die ouder wordt. Daar doe je jezelf maar ook je kindje denk ik geen plezier mee. Ik heb gedacht: ik wil dat mijn kindje erop kan vertrouwen: als Mama/Papa er niet is, zorgen zij dat er iemand bij me is die ook goed voor me zorgt.

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ik vind dat ook wel. Ze is dan wel een keer klein half uurtje bij me ouders alleen geweest, maar dat Was op den duur alleen maar huilen. Wij hebben ook al een keer bij me ouders geslapen, dat ging wel goed. Verder is ze bij me ouders wel rustig, en ook wel als we weg gaan. Maar bij mijn schoonouders wil ze steeds bij me zijn en drinken (krijgt borstvoeding).
    Maar jullie hebben wel gelijk, doen waar wij/ik me goed bij voel, is goed voor de kleine maar ook voor mezelf, anders eet het ook zo aan jezelf.

Deel Deze Pagina