Waar een mooie kerst outfit scoren?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Hi allemaal,

Wat ben ik vroeg he! Het is nog niet eens sinterklaas geweest, of ik ben hier al mee bezig, maar ik hoop op tijd een mooie en niet al te dure outfit te scoren voor mijn zoontje.

Ik zit te denken aan een mooie blouse (wit al weet ik niet of dat slim is) met een blazer en een mooie broek erbij. Ik heb bij de h&m mooie bruine schoenen gekocht, dus daar moet de outfit bij passen. Ik hou wel van een beetje kak/ballerig. Een blouse met blazer een donkere broek en schoenen lijkt me het mooist... Alleen waar en hoe combineer ik dat met bruine schoenen? (deze: Product Detail | H&M NL)

Het gaat om maat 80/86. Wie kan me helpen??

Alvast bedankt!

Een mama die al helemaal in de kerst stemming is ;)

2. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    H&M zelf krijgt ook altijd hele leuke dingen voor kerst! Pakjes, of rompers als bloesje met strikje eraan! Ik zou nog heel even afwachten, ik zag van de week al wat feestkleding hangen bij ze!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    inderdaad, nog even afwachten en dan verkopen ze vanalles in kerst stijl!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou ook nog even afwachten. H&M heeft altijd een leuke feestdagen collectie :)

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh daar ben ik nog helemaal niet mee bezig, maar voor de jongste heb ik een tijdje terug van iemand van hier iets gekocht met zwart bling etc. Zag er nog zo prachtig uit!! helemaal blij mee en een koopje;)

Dan heb ik nog twee kinderen over...... :D ik wil er niet teveel aan uitgeven.

Deel Deze Pagina