Ik zou eigenlijk in september een nieuwe opleiding beginnen. Maar ik denk niet dat die plannen nu doorgaan. Dan moet ik heel veel missen en stel ik waarschijnlijk mezelf achteraan. Ik werk sinds 15 mei bij de V&D. En ik heb het er reuze naar mijn zin. Het is wel vroeg, maar ik wil hier graag blijven werken, nu ik die opleiding niet ga starten, dus ik heb het er met mijn leidinggevenden over gehad. Ik krijg na dit seizoenscontract (3 mdn) een nieuw seizoenscontract voor 3 maanden. En dan gaan we kijken of ik hier kan blijven. Zo ja, dan zijn er 2 opties: meteen een 2-jaarscontract en direct met zwangerschapsverlof of een time-out en een rectivicatie dat ik daarna terug kan komen. In ieder geval vinden ze mijn werken goed en mag ik in principe blijven, maar deze situatie hebben ze nog niet echt zo meegemaakt, dus het is nog even afwachten hoe of wat... Maar ik verwacht dat t mee zit.
Nou, dat is toch goed nieuws. Ps. volgens mijn klopt je banner niet, er staat dat je 2 weken, 1 dag zwanger bent.