Wanneer oude cupmaat terug? (Zonder borstvoeding)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door neletje, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi dames

Vandaag is het 6 weken geleden dat ik bevallen ben, en ik vroeg me af wanneer mijn borsten hun oude cupmaat weer krijgen. Ik had ervoor een d cup. Tijdens de zwangerschap een grote e, kleine f, en nu een kleine e. Ik heb geen borstvoeding gegeven. Ben mijn grote borsten nu wel zat en vroeg ma af hoelang het nog kan duren voor ik mijne oude cupmaat weer krijg? Ik ben namelijk vergeten hoe lang dit bij mijn oudste duurde...ben ik te ongeduldig 😜??

Liefs

2. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Niemand?

3. Koon

Koon Niet meer actief

Misschien wel nooit :p

4. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij nooit!

Ik heb dan wel borstvoeding gegeven, maar van een B voor de zwangerschap naar een E tijdens de zwangerschap ging ik naar een F-G tijdens de borstvoeding en nu heb ik weer een E.. ;)

5. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Nooit....niks meer van over hier. Who cares, ik heb mooie kindjes!

6. miep84

miep84 Niet meer actief

zonder borstvoeding, na de stuwing weer normale cupmaat. 2/3 weken na de bevalling paste mn oude bh's weer..

7. gusto

gusto Niet meer actief

Bij mij na mijn dochter zo'n 4 weken later. En nu na mijn zoon, die met een keizersnede is geboren kon ik de volgende dag mijn bh's weer aan. Geen stuwing of niets gehad.

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Voor de dames die hun oude maat nooit meer hebben terug gekregen: zijn jullie wel weer op hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap gekomen? Anders lijkt het me namelijk logisch en vooral een kwestie van afvallen. Hier kreeg ik na een dikke 6 maanden mn oude cup weer terug, maar daar moest ik wel heel hard voor sporten (was veel aangekomen).

9. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Hier ook nooit maar dan vooral omdat mn borsten veel kleiner zijn geworden, eerst volle C na bevalling normale B.

En ik weeg na de bevalling binnen mum van tijd minder dan voor de bevaling. Helaas in mijn geval want ondergewicht is ook niet leuk. (49 kilo bij 1.62 na de eerste zw en bv periode zelf 47 :( )

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Binnen een week, maar ze waren ook nauwelijks gegroeid..

Edit: Oh wacht, ik heb wel 20 dagen gekolfd, sorry :)

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik kan m'n oude bh's nooit meer aan. Ze zijn niet veel groter ofzo maar heel anders en heb dus met pijn in m'n hart al m'n oude bh's opgeborgen en nieuwe bh's gekocht.

12. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Ben nu nog 2 kg boven mijn startgewicht dus dat valt mee. Mijn buik moet nog een hoop aan getraind worden, maar hoe veel ik aan aankom of afval (voor mijn 2 kids dan) mijn borsten bleven steeds zelfde, en hoop nu zoooo dat ze nog kleiner worden want een cup e past echt niet bij mijn lichaam. Ben vrij klein 1m60 en kledingmaat 36/38...
    En daarnaast is een e cup vrij zwaar voor mijn rug.

13. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weeg exact hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Ik ben de eerste 20 weken afgevallen door het vele spugen en woog bij mijn bevalling met 35 weken maar 1 kilo boven mijn startgewicht ;)

Maar hetzelfde gewicht dus en 2/3 cupmaten groter.. Of zoals hierboven werd gezegd, misschien zijn ze gewoon 'anders' haha!

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik zit nu 3 kilo boven mijn startgewicht, heb nu maat 38, voorheen 36. Mijn borsten zijn veel groter gebleven. Heb wel bv gegeven en gekolfd, maar wel heel kort. Mijn hele lichaam is gewoon veranderd. Veel bredere heupen, mijn buik is wel weer mooi geworden, hoewel het woord strak niet meer toe te passen is, er heeft toch een kindje in gezeten.

Deel Deze Pagina