Ik heb 5 liter verf besteld, op kleur laten mengen en laten opsturen. (Online gekocht) Kreeg gisteravond een emailtje dat de pot/emmer verf dermate beschadigd was geraakt dat het niet geleverd kon worden. Heb contact opgenomen met de webshop en kreeg vanmorgen bericht dat ze een nieuwe emmer zouden opsturen. Kreeg dat vanavond al binnen, echt heel snel, dus ik was hartstikke blij. Tot ik de emmer opende en zag dat er voor mijn gevoel veel te weinig in zat. Ook had ik nog iets anders besteld en dat zat er gewoon niet bij. Ik heb de emmer nagekeken en er staat duidelijk op dat het een 5 liter verpakking is. Wat denken jullie als jullie de foto zien? Ik heb meteen weer een mailtje gestuurd met deze foto. Dit klopt toch niet?? Ik baal er goed van want het is kneiterdure verf...Of klopt het dat dit merk ( Sikkens) halve emmers levert??
Nou dat kijkt niet in orde Maar het tostaat nu bij het corona forum. Zal het even melden. Krijg je meer respons.
Wat weegt de emmer in totaal? Een liter latex weegt ongeveer 1,3 kilo. Dus met 5 liter zou het inclusief emmer ongeveer 7 kilo moeten wegen.
Ik heb hier een 5 liter emmer staan met verf. Mijn emmer lijkt kleiner. Maar het is lastig te beoordelen van een foto ben ik bang.