Hi dames, Pff wat n nacht. super onrustig geslapen en een tijd last gehad van krampen. nu heb ik t ook weer. t voelt als beste menstruatie krampen alsof dat elk moment flink gaat doorkomen. alsof ik heel erg ongesteld word zeg maar. Baby is ook erg levendig geweest vannacht. Hij is volgens de vk al flink ingedaald, maar weten jullie wat deze krampen kunnen betekenen, of zijn t indalingsweeen? graag jullie visie hierop
Ik heb het helaas ook al een tijdje.. Kan vanalles zijn. Enige wat een beetje helpt is een kruik of douchen.
Ik heb dit ook sinds afgelopen zondag, overdag heel licht en snachts heel hevig. Ik slaap nu met een kruik in m'n rug. Kleine uk is hier al weken ingedaald en licht ook al vast.
Oeii. Ik heb dit ook, maar ik ben nog maar 25weken. Ik denk niet dat het hier indalingsweeen kunnen zijn. Hmm.. Maar wat het dan is, weet ik ook niet.. Ik lees hier dus even mee..
Ik heb hier ook last van, daarbij ook wel eens een harde buik. De uk is ook al helemaal ingedaald en ligt vast. Maar kunnen als nog indalingsweeen zijn is tegeb mij gezegd.