Wanneer ouders vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blike1987, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    wij hebben op zondag getest, licht streepje, maandag overduidelijk positief en dinsdag vertelt

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij wisten het op maandagavond en dinsdags hebben we het onze ouders verteld.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ik wou het pas vertellen aan mn ouders en schoonmoeder na 1e echo.. alleen ze weten t nu al:)
    ook mn schoonzusjes zwager ed krijgen t ook te horen vandaag/morgen. Moest van mn schoonmoeder.. die zei gelijk : ik vertel het ook tegen... en ... ik zo oh ;) naja doe dan maar.. ze zeg zo ja ik hou nie van geheimen.. :x
    verder weet mn beste vriendin t .
    verder nog niemand
    ohja moet t ook maar mn buren vertellen ivm mvm beetje lullig als ze er op die manier achter moeten komen

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gefeliciteerd.. we hebben het ook gelijk vertelt..

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hmm, dan zou ik echt wel op mijn strepen gaan staan geloof ik! Het is toch jullie keuze wanneer je het aan iedereen bekend wil maken?!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier met 7 weken aan mijn ouders verteld, met 8 weken (na 1e echo) aan de ouders van manlief.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ja naja ga er niet zo'n probleem van maken. geen zin in ruzie.

8. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!

Wij wisten het zaterdags (ik had al wel 2 of 3 dagen eerder kunnen testen) en hebben het zondags gelijk aan mijn ouders verteld. Ik kan dat soort dingen ook niet voor mij houden. En mijn motto was ook: als het mis gaat wil ik het ook delen.
    Gewoon je gevoel volgen!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    denk dat we het dit weekend gaan vertellen!

10. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb tot 12 weken gewacht vlak na de eerste echo, moest eerst zelf bewijs zien, haha.. :)

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb 't ook de dag na de positieve test aan mn ouders verteld! Zou het echt niet lang geheim kunnen houden, bovendien hadden ze allerlei plannen voor dit jaar ( Mn vader is net een eigen zaak begonnen ) dus vond wel fijn dat ze rekening mee konden houden dat eind van het jaar een kleinkindje zou komen. Mn schoonouders 2 dagen na de test, mn schoonvader was net heel erg ziek geweest ( Hartinfarct, reanimatie, kantjeboord, open hart operatie met alle complicaties van dien ) en was net weer thuis. Toen mn man en ik aan zijn IC bed stonden hoopten we zo dat hij ooit nog een kindje van ons te zien zou krijgen en kort daarna was ik zwanger. Dus we hebben dat meteen verteld!

Zelfs mn schoonzus wist het 2 dagen na 't positief testen. Ik was een dag bij haar aan 't helpen maar erg beroerd. Ze had het meteen door, mede omdat ze ernstig ziek was van de kanker heeft dit toch nog wat vreugde gebracht in haar laatste levensweken... 12 weken later is ze namelijk overleden... Als ik gewacht had tot 12 weken zwangerschap had ze het bijna niet eens meer meegekregen laat staan er van kunnen genieten.

12. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    mijn ouders zijn gescheiden, heb mijn ma meteen gebeld, volgens mij wist ze het nog eerder dan mijn vriend omdat hij nog niet thuis was...mijn vader heb ik mee gewacht tot de eerste echo, ik weet niet waarom, ben niet zo open met hem als met mijn moeder.

13. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb tegen m'n moeder verteld dat ik het gevoel had dat ik zwanger was, maar ik kon nog niet testen:D
    Dus toen ik een paar dagen later een positieve test had heb ik het gelijk verteld! Mijn man kon ook z'n mond niet houden, dus die heeft het ook gelijk na de test aan z'n moeder verteld.

Deel Deze Pagina