wie hebben dit ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sahara, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

hallo dames,

ik heb jullie even nodig wie heeft er ervaring met ontstokentandvlees tijdens zwangerschap?
    met me 1e had ik het al vanaf het begin vamn me zwangerschap en nu sinds een paar dagen heb ik het weer pfff ik word er zo moedeloos van en het doet zo,n pijn ik heb wel sinds vandaag mondwater gekocht maar dat is dan voor een half uurtje weg de pijn.

Hebben meer dames dit?of ben ik de enigste en wat doen jullie om het te verzachten?

Liefss

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    tijdens je zwangerschap is je tandvlees indd gevoeliger en kan het ontstoken zijn
    wat helpt is bocasan en je tandvlees masseren met je tandenborstel

je zou ook eens aan je tandarts kunnen vragen of hij nog goede tips heeft wat je kunt doen

ik heb er nu sins ik zwanger ben ook meer last van en soms is het indd erg pijnlijk

suc6 meid

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ga regelmatig naar mondhygiëniste ivm ontstoken tandvlees, vorige jaar was echt zo erg, moest 2 keer terugkomen voor schoonmaakwerk, andere kant 7 verdovingen en andere kant ook, het was drama! Janken kon ik het wel dat het zoveel pijn met prikken!

Daarna ben ik nog teruggekomen en is goed gegaan en ik moet binnenkort weer, ze weet dat ik zwanger ben dus komt wel goed.

Nu ik zwanger ben ben ik achtergekomen gisteravond dat het weer zo erg is en dat zoveel bloed is. Is maar goed dat ik binnnekort naar toe ga!

4. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Hoi Djannah,

Ik heb er ook last van, heb het best erg gehad.
    Maar ben toen naar m'n mondhygiëniste gegaan, en die had mij mondwater voorgeschreven die ik op kon halen bij de apotheek.

En idd, je tandvlees zachtjes masseren met een zachte tandenborstel helpt ook wel.

Groetjes Charissa

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hoi heel herkenbaar heb er hier ook last van op advies van de tandarts gebruik ik de tandpasta en mondspoeling van Meridol. Het verlicht echt en het wordt ook minder geirriteerd. Succes meis!

6. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ja vivianmaas, die bedoelde ik, haha!

Groetjes

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bedankt voor je tip, ga ik vandaag halen ;)

8. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Ik heb er ook heel veel last van gehad tijdens de zwangerschap van Tamara.

Ik gebruikte op advies van mijn tandarts Bocasan en Paradontax ( die vieze roze tandpasta ) maar het werkte wel...
    Ook gaf hij aan dat Meridol ook een goede tandpasta was, maar die tip heb je al gehad las ik.

Nou sterkte meid, ik hoop dat het gauw beter wordt.

Liefs Elly.

9. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik moet van de tandarts dagelijks tandenstokers gebruiken. Vraag het even na bij de tandarts of zijn assisstente.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ook met borsteltje, zoals altijd ;)

Deel Deze Pagina