Wanneer weer?

Discussion in 'Weer aan het werk' started by mariek3, May 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariek3

mariek3 Lid

Mar 3, 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii,

Ik ben nu 2 weken en 5 dagen geleden bevallen.
    Ik werk als gastouder voor gezinnen. Ik heb afgesproken dat als fenna 3 maanden zou zijn ik weer zou beginnen. Alleen ik weet niet of dat goed voor fenna zou zijn en voor mij.
    Wat vinden jullie? Ik weet het niet. Gelukkig duurt het nog even voordat ik weer mag beginnen.

Groetjes Marieke

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Je bent nu net bevallen en alles giert door je lijf. Hormonen, nieuwe mama. Ik zou het dus even de tijd geven en kijken hoe het straks gaat. Ik vond het heerlijk om na 13 weken weer aan de slag gegaan. Toen kwam er weer wat ritme in ons leven!

Geniet ervan!

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Tja, dat is anders voor elk kind en elke mama. Ik was zelf heel blij dat ik op 3 maand weer aan het werk kon. En mijn dochter was heel goed af bij de onthaalmoeder toen.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb nog 4 weken verlof, maar ben er nu al aan toe om te werken. Ook al zie ik er tegenop dat Dafne naar kdv moet. Ik zou als ik jou was nog even wachten met een beslissing maken. 2 weken geleden had ik helemaal nog niet de behoefte om weer aan de slag te gaan bv.

5. mariek3

mariek3 Lid

Mar 3, 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voordeel dat ik thuis werk en fenna dus alleen wat extra vriendjes en vriendinnetjes krijgt.
    Ik hoef bijvoorbeeld niet zoals jullie haar naar een Kdv te doen.
    Maar ik ben wel blij dat ik nog even niet hoef te werken en lekker nog van me prinsesje kan genieten.

Marieke

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik ben ontslagen toen ik vijf maanden zwanger was 😩 dus ik moet binnenkort weer gaan solliciteren. Als ik mijn baan nog had gehad had ik na mijn verlof nog een maand vakantie opgenomen en als het mogelijk was nog een maand ouderschapsverlof. Ik wilde graag wat langer met de baby thuis zijn en ik moet er nu ook niet aan denken dat mijn zoontje over vier weken al naar het kdv zou moeten. Na mijn verlof ga ik weer op zoek naar werk maar stiekem vind ik het niet zo erg dat ik noodgedwongen wat langer thuis ben. Al kan ik me voorstellen dat ik over een paar maanden weer graag aan het werk ga.

Share This Page