wanneer over naar 1 slaapje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marike, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Met 11 maanden. Loopt nu wat rommelig en de ene keer slaapt ze meer dan de andere keer maar gaat goed. Hier sliep ze snachts ineens niet meer door. Overgestapt naar 1 slaapje en nu slaapt ze wel weer door.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Met 20 mnd. Soms slaapt ze nog twee keer.

3. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten wat 'normaal' is. Hier weigert hij de laatste dagen zijn 1e slaapje. Nu slaapt hij dus tussen 11 en 1/2, wellicht is dit voor hem de overgang van 2 naar 1 slaapje.

4. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hier een mannetje wat nu aan het rommelen is met zijn slaapjes. Hij sliep altijd van 10.00-12.00 en einde van de middag nog een half uurtje maar die wil ie nu vaak niet, leg hem er wel in maar slapen doet ie niet meer. Probeer nu dus maar zijn ochtend slaapje wat te rekken. Is nog erg lastig maar hij heeft al dagen dat ie van 11.00- 13.30 slaapt, smiddags duurd dan eigenlijk net te lang voor hem om tot minimaal 19.00 uur op te blijven maar neem aan dat het vanzelf beter word.

5. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Hier momenteel ook klein rommelkontje met slaapjes overdag.
    hij wil 's avonds rond half 8 niet naar bed. Dus ik vermoed dat het slaapje overdag anders moet maar hoe, daar ben ik nog niet uit.
    Aangezien ik 2 dagen tot half 1 werk en tegen half 2 thuis ben zit ik op die dagen wel aan een tweede slaapje. Als ik vrij ben dan wil ik rond 11 uur zijn boterham doen en dan tegen 12 uur bed in. En vermoedelijk 's avonds rond 7 uur naar bed of iets eerder.

Deze overgang van slaapjes vind ik het lastigst van allemaal eerder ging het allemaal vanzelf nu voor mijn gevoel niet.
    We komen ervan zelf wel door heen.

Deel Deze Pagina