Mijn zoontje is vandaag 4 weken oud. Hij is geboren met een gewicht van 3615, zat vorige week op 4000 en nu alweer bijna 4400. Ook is hij al 5cm gegroeid ind e lengte en zijn hoofdomtrek ook. Is dit ''teveel'' ? Maar mijn eigenlijke vraag is dus.. hij is érg hongerig maar ik mag niet overgaan naar 150cc voeding omdat hij nog 6 flessen heeft (door de nachtvoeding) maar wanneer mag ik hem meer gaan geven dan? Zodra hij gaat doorslapen? Hij heeft zoveel honger, hij gebruikt overigens al de forte van nutrilon.
Of baby's teveel groeien mag je overleggen met het Cb. Voor de lengte maakt het volgens mij niet zo uit...schedel moet m.i niet te hard groeien in een korte tijd. Ik neem aan dat je nu flessen van 120cc geeft? Gebruik je ook nutriton ernaast om de voeding iets dikker te maken? Ilja
Nutriton? Is dat niet die voeding tegen spugen? Want hij spuugt nooit... Ben overgegaan op 150 trouwens, en het gaat wel wat beter.. 5x 150 en 120 's nachts.. Is anders rijstebloem in de laatste fles een optie?
Nutriton is een vorm van rijstebloem. Alleen die kan je voor de 4 maanden gebruiken. Rijstebloem geef je i.p vanaf 4 maanden. Fijn dat het al beter gaat. Ilja
Ik zoek nu net op Nutriton, maar dat is toch voeding voor kindjes die veel spugen? Kay spuugt echt nooit...
Kindjes die veel spugen kunnen naast voeding speciaal voor veel spugen ook nutriton erbij gebruiken. Net als kindjes die onverzadigbaar zijn en al speciale voeding voor hongerige baby's gebruiken. Wat ik al eerder zei het maakt de voeding dikker. Dus (voor de kindjes die veel spugen....minder snel spugen) hopelijk iets langer geen honger gevoel. Het is gluten vrij en daarom geschikt voor baby's onder de 4 maanden. Ilja