hallo dames ik wil alvast een pak nutrilon in huis halen voor mijn pasgeboren baby.. maar welke nutrilon moet ik nu in huis halen? :S ik stond laatst in de winkel en er zijn zoveel verschillende welke moet ik nu hebben voor pasgeboren baby die gelijk flesvoeding krijgt alvast bedankt
Je kunt beginnen met standaard 1 Nutrilon maar je kan ook standaard 1 van elk ander merk gebruiken. Wanneer er heel veel allergieen in de familie voorkomen, kun je ervoor kiezen om hypoallergeen 1 te gaan gebruiken (merk maakt niet uit) alleen dit is wel een stukje duurder. Het is uiteindelijk toch afwachten hoe je kleintje erop reageert. Wij hadden gewoon standaard 1 van het Kruidvat gekocht om te starten en uteindelijk kwamen we bij hypoallergeen van Friso uit
Waarom Nutrilon? Andere merken zijn precies even goed, maar stukken goedkoper. Als jij, papa en andere familieleden geen last hebben van asthma, eczeem, hooikoorts, darmklachten, extreem droge huid, luchtwegen, coeliakie of andere allergien, dan kun je met standaardvoeding beginnen, merk maakt echt niet uit, het moet allemaal aan dezelfde eisen voldoen, en verschillende merken komen ook nog eens uit dezelfde fabriek. Heeft een van jullie wel een van bovengenoemde dingen, dan is een hypoallergene voeding of og liever moedermelk de aanbevolen voeding. Ook hypoallergene voeding kun je gewoon als huismerk aanschaffen.
inderdaad waarom nurtilon. Wij gaan voor de friso standaard. Is goedkoper en net zo goed, en overal verkrijgbaar. En verder zoals hierboven beschreven heb je al genoeg tips om op te letten welke voeding je gaat gebruiken.