Dani krijgt nu omneo + forte (4/1) van nutrilon, dit omdat hij erg last van darmkrampjes had. Nu merk ik dat de krampjes steeds minder worden en wil weer overgaan naar standaard van nutrilon. Ik heb dat vorige keer aangegeven op het CB maar ze zei dat ik daar beter even mee kon wachten. dat is nu 1 maand verder, zou ik nu wel veranderen van voeding of nog maar even wachten omdat hij misschien weer last van die omschakkeling krijgt. Heeft iemand dit misschien ook gedaan en viel het wennen aan die andere voeding wel mee? liefs Gup
Je komt er pas achter als je het probeert natuurlijk! Hangt er ook een beetje van af hoe erg je kind alst had van die krampjes...
Ik heb het op die leeftijd niet gedaan, maar dat was meer omdat ik zoiets had als het werkt, werkt het... En ik was als de dood dat hij weer krampjes zou krijgen. Ik ben pas toen ik met bijvoeden begin overgegaan op volledig Omneo, omdat hij toen niet kon poepen. Ik vond toevallig nog een proefpakket van de standaard 2 in de kast, en die wil ik nu gaan proberen. Even een dagje kijken hoe dat gaat.
klikt misschien een beetje raar hoor maar om steeds omneo en forte te kopen is vrij prijzig iedere keer. Maarja aan de andere kant liever een wat leege portemonne dan een kindje met pijn . Blijf gewoon nog maar bij forte en omneo omdat het nu goed met hem gaat. groetjes