Wij hebben ook een mutsy evo. super fijn. Mn dochtertje ligt nog in de wagenbak, gaat nog prima maar merk wel dat ze eigenlijk wat meer wil zien. Maar wat ik me afvraag, zit er standaard een voetenzak bij de buggy inzet? Misschien dat ik het binnenkort ook eens ga proberen. Maar ik dacht eigenlijk dat ze dan moet kunnen zitten voordat dat mag? Ze zit nog echt niet stabiel.
Wij zijn bj de oudste al bij 4,5 mnd over gegaan. Dochter paste nog makkelijk in de wagenbak, maar ze had er gewoon geen zin meer in. Ze probeerde al overeind te komen en begon te jammeren wanneer ze niets zag. Toen we over gingen naar de buggy werd ze veel vrolijker in de wagen. Mn oudste dochter had (en heeft nog steeds...) gewoon heel duidelijk behoefte aan veel prikkels en input en wil alles horen en zien (en tegenwoordig doen of over mee praten ).
Nee, wij kregen hem er toen bij bij de kinderwagen, maar weet niet of dit standaard is.. Het heet een 'footmuff'. De buggy inzet kan heel plat dus hier ligt ie nog steeds wel hoor.
hier met 5 maanden de wagen omgebouwd, zoontje paste nog wel in de wagenbak (bugaboo) maar met dat hij hem zag was het huilen geblazen, wilde graag om zich heen kijken, nu vind hij het heerlijk in de wagen, als hij slapen gaat doe ik hem plat en als hij wakker is doe ik hem een klein beetje schuin zodat hij evengoed kijken kan.
Zoon is nu 6 maanden (en een week) en heb de bugaboo net omgebouwd. Que lengte kan het nog net in de bak, maar hij is constant bezig met zijn voeten naar zich toe trekken, dan boven de voetenzak/deken uit gooien en over de randen van de bak heen slingeren. Behalve niet veilig, ook koud omdat hij ook nog zn sokken uit trekt en dus met blote benen en voeten in de lucht licht. Ben onderweg elke 5 meter bezig alles terug te stoppen. Ook is hij zich nu veel aan het oprichten, dus buiskpieren aanspannen en bovenlijf oprichten (proberen te zitten) dus denk dat hij het heerlijk gaat vinden. We hebben wel een bugaboo die in ligstand en halfligstand kan en met een fleecevoetenzak met capuchon, dus heerlijk warm.
Wij zijn met 5-6 maanden al overgestapt, ze vond het veel fijner. Dan wel in ligstand en met zak erin,dus alsnog lekker warm.