Kan dit? En is dit wel veilig genoeg? We gaan een weekend weg. Kamperen en het is makkelijk dat zl dan voorin zit zodat we de auto beter kunnen bepakken (volstouwen ) Kan dit uberhaupt en moet ik de tetherstraps dan monteren onder de voorstoel zelf? Is daar plek voor? Hoop dat jullie experts me duidelijkheid kunnen bieden!
Geen ervaringen met die stoel, maar als je 'm achterwaarts gebruikt moet in ieder geval de airbag uit.
Airbag uit idd! Prima dan hoor 😀 Tethers maak je vast op dezelfde plek als achterin en dan leg je ze onder de voorstoel door. Fijne vakantie!
Geprobeerd, maar mislukt! Ik kon niet bedenken waar ik de tetherstraps an vast moest maken. Ik heb ze, als de stoel achterin staat, door de stoel heen vastgemaakt. Dat lukt toch nooit als ik ze van voor, helemaal naar achter moet halen en dan alsnog door de stoel? Lijkt me zo omslachtig, of begrijp ik je verkeerd?
De tetherstraps zijn daar lang genoeg voor. Je maakt ze aan de achterkant van de passagiers stoel vast. En legt ze daarna onder de voorstoel door naar voren. Daar klik je ze vast aan je stoel. Ik heb zowel mijn besafe als mijn maxway regelmatig zo gebruikt.