Over een paar dagen is het zover. Dan wordt mijn kleine ventje 4 jaar...! Iemand nog tips voor een leuk cadeau?
Onze oudste wordt over een paar weken ook vier. Ik heb 2 dingen voor hem gekocht: 1. Een step https://m.bol.com/nl/p/jd-bug-junior-ms100-step-jongens-blauw/9200000043925822/ 2. Een setje met dinosaurus-schoolspullen (hij is groot dinofan), dus een dino-rugtas, lunchtrommel en drinkbeker en dino vriendenboekje.
Switch & go dino's brandweerset poppen van spiderman/transformers oid Wij onderzoeken momenteel wat leuker is voor onze vierjarige bandiet. Lego of playmobil. Ik denk de laatste, hij mag nogal graag rennen en botsen en daar kan lego niet zo goed tegen. Dan valt het uit elkaar en bouwen doet ie (nog) niet. (en dan loop ik weer panisch achter hem aan alle blokjes bij elkaar te zoeken ) Treinen van chuggington De oudste (bijna 6) speelt bijna nergens mee uit zichzelf. Vind de switch en go dino's ook leuk en houdt van puzzelen, boeken en zwemmen. Verder vooral van schermen.
Zijn van V-tech. Kunnen in een auto veranderen en in een dino. Een beetje het transformer idee. Hier zijn beide jongens er helemaal wild van. En dochter eigenlijk ook