hallo, mijn zoontje is nu 10 maand elke avond voor wij naar bed gaat ga ik altijd even kijken meestal ligt hij dan op de buik en draai ik hem weer op de rug maar moet dit eigenlijk nog? volgens mij is het meer voor mijn eigen gemoedsrust dat ik dit nog doe.
Nee hoor, dat hoeft niet meer. Hij kan zelf omdraaien, dan kan hij ook zeker z'n hoofdje opzij draaien. Geen zorgen, hij is sterk genoeg!
Nee hoor, hij is nu sterkt genoeg om zelf terug te rollen.. Die van mij gaat van z'n zij op z'n buik en kruipt als hij wakker is z'n bed door haha.. Ook een buikslapertje dus..
Zodra hij zelf kon rollen heb ik hem niet meer teruggedraaid. In de nacht nemen ze vaak nog ontzettend veel verschillende slaaphoudingen aan.
heb ik nooit gedaan, eigenlijk. nou ja, wel een keer geprobeerd, toen was ze gelijk wakker. lekker laten liggen dus, kindjes kunnen zich (met deze leeftijd) goed omdraaien mochten ze teveel met hun neus in de kussens liggen.
Hier ligt ze al zo sinds 4 maanden. Ik probeer haar niet terug te draaien hoor, wordt ze alleen maar wakker van en gaat ze heel lang liggen jengelen voor ze weer slaapt
Nee dat hoeft zeker niet. Ik vind dat dat nooit hoeft als ze zo lekker liggen en slapen. Maar goed die van mij slapen ook zo ongeveer vanaf de geboorte op de buik.