Grieperig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Natasja25, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai dames,

Mijn zoontje is net drie weken oud. Nu zijn mijn man en ik beide grieperig. Kunnen we dit over geven aan de baby? Ik geef zelf wel borstoeding. En heeft iemand tips watik kan nemen zodat ik me snel weer beter voel? Mijn man neemt allerlei griep weerende medicijnen maar die mag ik natuurlijk niet.

Alvast bedankt :)

2. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Mijn zoontje is inmiddels zelf ook flink aan t hoeten en niezen. Dus blijkbaar kan je het wel overgeven :(

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Je mag zelf natuurlijk wel een aantal dingen die goed voor je zijn bijv. rooibosthee. Zorg er voor dat je kind genoeg kan drinken. Verder met bv weet ik het niet :(

Veel beterschap!

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Wat ik hier doe als zoon verkouden is doe ik zijn bed omhoog plaatsen (kan je toch wat meer lucht halen dan als je vlak ligt) en omdat jouw baby pas 3 weken oud is zou ik zoutoplossing doen vlak voor elke voeding zodat hij weer wat adem heeft om te drinken.
    verder heb je LUUF maar dat mag je tot je baby 6 maanden is niet op de huid van de baby smeren. Wat ik deed was de Luuf in een kommetje met warm water naast hem op de grond zetten bij zijn bed en een gesneden ui bij zijn bed plaatsen (daarvan gaan de holtes open)

Qua borstvoeding heb ik geen idee want dat heb ik zelf nooit gegeven maar er zijn hier vast wel een heleboel mama's die je daarbij kunnen helpen!

Heel veel sterkte met jouzelf en natuurlijk de kleine man

5. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Dank jullie wel voor de tips. Hij zit nog niet echt voor slijm. Maar dat zitten wij zelf ook niet. Verder drinkt hij wek gewoon goed. Maar dat niezen en hoesten zit me toch niet lekker. Maar ik ga de zoutoplossing en luuf gebruiken kijken of het helpt.

Deel Deze Pagina