Hee meiden Mijn meisje van 3 heeft gelige ondertandjes. We poetsen goed...Herkenbaar? Wat is het? De eerstvolgende keer dat ik naar de tandarts ga neem ik haar mee maar misschien weet iemand het uit ervaring met haar kindje? Groetjes!
Wat voor tandpasta gebruik je? Wij hadden dit ook bij gebruik van de Hema jip en Janneke tandpasta. Bij tandarts nagevraagd en die adviseerde Elmex. Sindsdien is het over!!
nee....ik gebruik zendium kindertandpasta... ik zal elmex gaan proberen. waar kan je dat kopen? etos oid?
ja je moet kinderen echt met elmex oranje poetsen, en niet laten spoelen na die tijd. gele tandjes zijn toch vaak echt tandplak, het is belangrijk bij de ondertanden, de onderlip weg te trekken en dan de borstel [liefst elektrische] 45 graden op het tandvlees te zetten. succes!
Misschien wil de tandarts ze een keer fijntjes polijsten? Zoon had een ontstoken mondje en door de zalf die hij moest gebruiken vd dokter konden zijn tandjes zwartig worden, de tandarts zou ze dan even snel polijsten zodat ze weer wit zijn, is gewoon onschuldig.