haaruitval, wanneer stopt het?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Xellepel, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Toen mijn zoontje een maand oud was, had ik last van haaruitval.
    Rond 3 maanden begon het weer en nog steeds heb ik haartuitval. Al een maand lang dus. Grote plukken in de kam en ze liggen door het hele huis.
    Hoe lang duurt dit? Mijn haar wordt nu namelijk echt heel dun. En is er wat tegen te doen?
    Ik geef borstvoeding. Heeft dat er nog iets mee te maken?

2. Username

Username Niet meer actief

Hier hetzelfde. Begon rond de drie maanden en het valt nu nog met bossen uit. Heb kale plekken op mijn hoofd en kan wel janken.
    Huisarts zegt dat het erbij hoort. Tja makkelijk gezegd. Ik heb inmiddels stekeltjes op mijn voorhoofd van haar wat weer begint te groeien. Ziet er echt niet uit, het valt nogal op. Ik vind het zo sjit.

3. Username

Username Niet meer actief

Overigens lees ik hele verschillende verhalen. Het kan wel een jaar duren. Ik geef trouwens geen bv. Volgens mij hoort het echt bij het ontzwangeren...

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook last van veel haar uitval. Gelukkig had ik heel dik en vol haar van mezelf wat tijdens de zwangerschap alleen maar meer werd, dus hier valt het nog niet op. Vervelend is het wel. Hele plukken kam ik er uit en idd overal vind je haren van mij. Het begon bij mij toen de kleine zo'n 8 weken was en is sinds dien niet minder geworden.
    Bij mn oudste had ik het ook zo erg en duurde ook vrij lang. Maar je hebt geloof ik in deze tijd van het jaar zoizo al wat meer haar uitval dus nu na een zwangerschap dubbel op.

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Och herkenbaar! Ik had het ook enorm.. werd er gek van, ze lagen overal. Het lijkt sinds deze week wat minder. Had gelukkig ook veel en dik haar dus je ziet het niet maar ik begin ook nieuw haar te krijgen en dat ziet er wel gek uit..

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook en sinds T een maand of 4/5 is, gaat het beter!

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    herkenbaar.. met een half jaar stopte t bij mij ongeveer en toen ging t weer aangroeien.. helemaal bizar had echt stekeltjes.. Zodra t een beetje lengte had heb ik mijn hele haar kort laten knippen. Toen was alles weer gelijk:D
    nu maar hopen dat t komende keer niet zo erg is..

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Zo herkenbaar! Had mooie vol haar maar daar is weinig van over! Ben nu vitamine B gaan slinken in de hoop dat het minder wordt.

9. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Mijn haar valt helaas nog steeds uit :(

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Bij mij lijkt het te stoppen. Maar dat heb ik vaker gedacht. Ik hoop zo dat ik er vanaf ben want ik wil het graag weer laten groeien.

11. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha toevallig
    Heb hier gister ook een topic over gestart.
    Heb t ook zo erg...
    Dacht eerst dat het door mn mirena kwam maar nu ik dit allemaal lees.
    Had al dun haar,en nu al helemaal :x

12. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Helaas kan ik er ook over mee praten.. Hele plukken vallen er uit! Dat had ik bij de eerste niet zo erg als nu..

13. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook heel erg gehad. Toen m'n dochter 5 maanden was had ik de indruk dat het over was, en nu is ze 7 maanden en nergens meer last van. Ik heb gelukkig dik en veel haar, maar heb weleens radeloos bij de kapper gezeten hoor....dacht echt dat dit nooit overging en ik straks geen haar meer over zou hebben.
    Het komt goed dus!

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tis wel iets minder dan in het begin maar vind hier na bijna twee jaar nog steeds overal haar :(

15. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Bij mij lijkt het sinds deze week minder te worden, mijn dochter is een half jaar en ik geef nog gedeeltelijk bv. Hopelijk is dit echt het einde van al die haren pp de badkamervloer..

Deel Deze Pagina