Laatste fles om 18:00

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door wildenbergm, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wildenbergm

19 okt 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 wildenbergm, 19 okt 2012
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
    Hoi allemaal

Mijn zoontje van 5,5 weken krijgt 150/5.

Sinds enkele dagen komt hij niet voor zijn laatste fles en slaapt door tot 2:30.

Als ik zijn laatste fles wel geef ( slapend want wakker wordt hij niet ) komt hij ook om 2:30.

Dus zit nu op 5 flessen. 6-10-14-18 en dan dus om 2:30

Ik vind die lange tijd heerlijk hoor maar kan ik hem verschuiven naar 22:00 bijv en dat hij dan doorslaapt tot 6/7.

Want of ik hem wakker maak of niet hij komt toch om 2:30.

Weet dat ik heel blij mag zijn hoor met 5,5 week. Maar bij deze toch mijn vraag

Xxx

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Bij ons was het ook zo dat de kleine steeds na 3/4 uur wakker werd als we de laatste fles gaven. Lieten we de laatste fles weg dan sliep hij ineens door. Je kindje is nog erg jong vandaar dat hij of zij wakker wordt nog maar ik denk dat ze over een aantal weken misschien steeds wat langer door zal slapen. Ik zou zeggen die late fles niet meer invoeren enngewoon afwachten...

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik zou die laatste fles ook niet geven. Hier ook een tijdje gehad dat de kleine om 19.00 de nacht inging tot 03.00/04.00.
    Hij heeft dat vanzelf weer goed geregeld. Nu om 23.00 laatste fles en dan om 07.00 weer.
    Lekker vroeg naar bed, dan heb je al een aantal uren slaap gehad voordat je zoontje weer wakker wordt.
    Ik geloof wel dat zo'n kleintje niet langer dan 8 uur tussen 2 flessen mag laten ivm bloedsuiker. Maar zeker weten doe ik dat niet.

Deel Deze Pagina