hoi meiden. ik ben nu bezig met inbakeren.nu vraag ik me af na hoeveel dagen het succes heeft geboekt? ik heb gehoord over een dipdag,maar die heb ik nu al 3 dagen liefs linda
ik heb demi van 3 weken tot 3 en een halve maand ingebakerd maar het was eigenlijk direct al een succes dus kan je niet echt verder helpen..sorry liefs petra
Ja, bij ons ook onmiddellijk een succes, om precies te zijn 3 seconde na het eerste inbakeren. Maar mijn meisje was volgens mij gewoon uitgeput. Haar hoofd zakte opzij, haar speen viel uit haar mond en ze viel in een diepe slaap. (doet me nog steeds wat als ik er aan denk) Na een paar dagen kreeg ze weer energie (gelukkig maar) en toen heeft ze zich wat verzet, maar dat ging eigenlijk snel over. Nu is ze er duidelijk aan gewend, ze verzet zich nooit. Hoe staat het er dan voor bij jou? succes Amber
hee amber,bij mij waren de eerste 2 dagen super! maar daarna terug bij af. ik had gehoord over de dipdag maar die duurt nu al 4 dagen. de eerste 2 dagen moest ik zelfs wakker maken voor de voeding,maar nu word ze steeds weer na een half uur,uurtje wakker. ik vraag me af of het inbakeren nog wel zin heeft,want dit deed ze voorheen ook en nu ingebakerd ook al weer 4 dagen. ik weet soms niet meer wat ik ermee moet.ze begint gewoon elke keer na een half uur,uurtje weer te huilen. zo kom ik ook niet echt aan mezelf toe. liefs linda
Inbakeren is geen tovermiddel. Het werkt niet voor iedereen. En voor sommige kinderen is het gewoon niet goed.
Wij hadden een bakerzak gekocht maar onze zoon werd erg echt heel erg chagrijnig van en sliep er heel rot in...niet alle kinderen kunnen ingebakerd worden. Het heeft effies geduurd maar nu slaapt hij gewoon prima. Groetjes