... weet iemand het? Ik heb Ukkie er een gegeven. Maar nu las ik dat Danoontje pas vanaf een jaar mag, en smikkeltoetje is toch een soort nepdanoontje. Is dat erg?
Ik geef mijn zoontje ook al 'mijn eerste danoontje'hoor. Is met opvolgmelk en kan dus bij mijn weten geen kwaad. Als die van de AH koemelk bevat is het een ander verhaal..
Niet te nauw naar kijken hoor... (vind ik persoonlijk) Als ze er geen last van krijgt, gewoon lekker toetje geven. Maar dat is mijn persoonlijke mening
Esmee krijgt die nep danoontjes al sinds ze 6 maanden is. heb in het begin wel die (dure) danoontjes gegeven. maar aangezien ze bij de AH 1 euro zijn en bij de vomar 60 cent, neem ik die goedkopere mee, Esmee vind ze heerlijk.
Tja, op de verpakking staat wel dat er koemelkeiwit in zit. Maar het is wel een soort kwarkje. Hoe zit dat ook alweer? Ik ben toch een beetje bang dat uk er iets van krijgt ofzo.
Ja? Ik weet het dus even niet meer. Ik hoor alleen iets over 'geen melk'. Maar wat dan wel? Daarom mijn vraag: hoe zit het ook alweer?
met de 7,5 maand afspraak op het cb is mij verteld dat ik Luc nu ook wat yoghurt ofzo mag gaan geven. Ik wil namelijk zelf niet meteen met dat zoete spul beginnen en dit was geen probleem werd mij verteld. Zolang je uk er geen last van heeft lekker blijven geven dus.
ja ik was met 7 maanden naar het cb en die zeiden dat je gewoon toetjes mag geven waar koemelk in zit dus heb sindsdien gewoon danoontje gegeven en soms gewone vanile vla en dat gaat helemaal goed! ze vind het zelf verukkelijk!
De enige rede waarom ik mijn zoontje echte danoontje geef is omdat het gezoet is met fruitsuiker en niet met kunstmatige rommel. Er zitten ook geen kleurstoffen in. Ik geef hem dit al sinds hij een maand of 6 is