Dochter ging met 19 maanden over. Nooit problemen mee gehad. Onze zoon is een grote dondersgoed dus die laat ik zolang als mogelijk in het ledikant, anders krijg ik slapeloze nachten. Hij is nu net 2 en hoop nog wel een half jaar tot een jaar ermee te kunnen doen haha
Hier een zoontje van bijna 2,5 en vrij groot voor zijn leeftijd. Merk nu dat ledikant echt krap wordt en met deze warmte lijkt het me fijn om over te gaan stappen. Ik twijfel nog tussen een meegroeibed en eenpersoons. Ik vind de Busunge wel wat van ikea.. Ben erg benieuwd...
Wij zitten met dezelfde kwestie. Een beweeglijk jongetje dat er een uur over doet in slaap te vallen en zeker weten 20x zn bed uit gaat komen. Op zich hebben we nog even. De volgende kleine gaat eerst een half jaar in de wieg bij ons op de kamer net als hij toen en ik hoop als hij net iets groter is het makkelijker is. Dus .... ik denk ergens tussen nu en een half jaar.
Met 3 jaar en 3 maanden ging onze zoon over naar een eenpersoons bed. Hij sliep prima in zn ledikant dus vonden wij dat ook prima.. en zn kleine broertje sliep.zo lang in een goedkoop 2e hands ledikant en nu in het ledikant van zn broer. Het ging gelijk goed
De oudste is met 2jr over gegaan omdat haar broertje geboren werd, gelijk een een persoons bed en ging gelijk goed. De middelste was nog geen 2, maar hij klom zn ledikant uit dus een een persoons bed vonden we veiliger. Hij kwam er wel uit maar ging de spelen (en viel dan in slaap tijdens het spelen) De jongste gaat als hij bijna 2,5 is over omdat hij het bed van de middelste krijgt als zijn (de middelste) kamer klaar is en hij een nieuw bed krijgt. Ik verwacht bij hem wel wat meer strubbelingen.