Na 9 mislukte iui pogingen, gaan we nu beginnen aan ivf. Het is voor ons eerste kindje, dus we hebben nog nergens ervaring mee Ik hoor graag ervaringen van jullie!
Hoi Elfi, vervelend dat jullie iui pogingen helemaal niets hebben opgeleverd. algemene vragen over IVF ervaringen worden regelmatig gevraagd, misschien kun je even terugzoeken op het forum. Ik heb iig geen zin om het elke keer helemaal uit te typen Heel veel succes, hopelijk gaat ivf wel jullie droom in vervulling brengen
Hoi Elfi, Wat voor ervaringen zoek je? Wij hebben 6x iui gedaan zonder resultaat, daarna 1x ivf en ik ben nu bijna 12 weken zwanger! Er is bij ons geen verklaarbare reden waarom het niet op de natuurlijke manier is gelukt. Ik vond de hormonen prikken enzo wel zwaar, maar sinds ik zwanger ben is alles eigenlijk ook zo weer vergeten!
@Boedah wat goed om te horendat het zo goed gaat! Op de oude website zaten we in een besloten club en ik vond toen al dat onze situaties veel op elkaar leken. Ik hoop dat het bij ons ook gauw raak is en we ervan kunnen gaan genieten. De cryo tp was mislukt en verder geen cryo's meer helaas. Dus nu starten aan poging 2. Ontopic: ik heb ook 6 iui's gehad die mislukten, toen gestart aan ivf lang protocol. Ik spoot ongeveer 2 weken en daarna volgde de punctie. Wegens overstimulatie had ik geen terugplaatsing die cyclus en moest ik goed uitzieken. Daarna een cryo teruggeplaatst gekregen die niet is blijven plakken, en nu op naar poging 2. Ik vind dat ivf niet te vergelijken is met iui. Iui was heel simpel als ik er nu aan terugdenk en ivf vergt meer van je lichaam. Maar als je er goed uitgerust aan start moet dat goedkomen! Ik hoop op succes voor jullie @Elfi !
Vanalles eigenlijk. Ben benieuwd hoe het voor iedereen is. Het lijkt mij super heftig. Je krijgt zoveel hormonen binnen, er gebeurd veel met je lichaam en dan is er dus ook een kans dat het niet lukt. Dat is natuurlijk altijd wel, maar je moet nu zoveel doen! Fijn dat het bij jullie de eerste poging raak was! Het prikken van de hormonen zie ik ook tegen op. Met iui zat ik op 75 en ik moet nu naar 225. Ben er een beetje bang voor Hopelijk is het bij ons ook raak bij de eerste keer!
Dank voor je reactie! Ook heftig om na al die hormonen te moeten stoppen voor die ronde! Waarom mag je eigenlijk niet door bij overstimulatie? Wat ik de max aan eicellen? En wat is cryo? Hopelijk lukt het bij jullie deze ronde!
Ik ging ook van 75 bij IUI, naar 225 bij ivf. Maar ik merkte niet veel verschil hoor. Ik vond het eigenlijk pas echt vervelend worden toen ik bijna de punctie had. (Heel vol en pijnlijk gevoel in m'n buik) Terwijl ik 'maar' 5 eitjes had. Ze zijn alle 5 toen ook bevrucht, en er zitten er nu nog 4 in de vriezer.
Leuk om wat van je te lezen, salie! Jammer dat die besloten clubs weg zijn.. Hopelijk snel veel geluk voor jullie!
Ohjee! Hoop dat ik erg niet zoveel last van heb... Nog 4 in de vriezer... dat is een boel nog! Stel het is niet raak deze maand, moet je dan al die hormonen weer prikken of wirdt het dan een ander verhaal vanwege de 4 die ingevroren zijn?
Ik ben al zwanger . Maar stel dat we een 2e willen dan kunnen ze die terug plaatsen in een eigen cyclus, dus zonder nieuwe hormonen
Wat wil je weten? Hier een dochtertje uit poging 1, verse terugplaatsing mislukt cryo was raak. Nu zwanger van een tweeling uit poging 3 en dat was ook de laatste poging.
Oh top! Gefeliciteerd! Fijn die positieve reacties Wat wil ik weten... Hoe was het voor je? Je ervaringen met de hormen, de punctie ben ik benieuwd naar
De hormonen en het spuiten heb ik niet als ontzettend vervelend ervaren, verstand op 0 en blik op oneindig. De eerste punctie (UMCU) vond ik echt traumatisch, kreeg alleen een plaatselijke verdoving in de vaginawand en meer niet. De 3 andere puncties zijn gebeurd in het Antonius ziekenhuis en dat was echt een verademing goede pijnstillers icm met een roesje.
Ik heb de punctie gedaan met een snel werkende pijnstiller in het infuus. Dat was het. Bij het 5e eitje vond ik het niet leuk meer, maar dat was dan ook de laatste.
Hoi dames, Voor ons binnenkort ook eerste bod dus heel fijn om jullie ervaringen te lezen. Voor ons 2e kindje ook 9 iui's gehad maar helaas zonder resultaat. Nu al een week aan de pil en moet die slikken totdat we een uitnodiging krijgen voor het uitgebreide intake gesprek voor ivf. Wel al te horen gekregen dat ik 175 gonal-f moet gaan spuiten dus ik ben wel heel benieuwd hoe de eitjes gaan groeien. @Elfi Wanneer hebben jullie de intake
Oh ook spannend! Hopelijk is het bij ons beide raak na de eesrte keer Wij hebben onze intake op 15 juni. Jullie? Ben nu 2 dagen begonnen met de pil. Voelt voor mij zo raar om die pil te slikken! Heel tegenstrijdig gevoel.
Ook hier gaan we binnenkort beginnen. Aanstaande vrijdag de intake, ben benieuwd. Succes allemaal dames!